וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רותחת אחרי שבאיגוד השופטים גיבו את בר נתן ולייבוביץ'

17.1.2023 / 7:00

בכירים באיגוד טוענים שהאדום ללוקאסן היה חד משמעי, הצהובים משוכנעים שקופחו: "הייתה כאן החמרה בולטת, ולא בפעם הראשונה"

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

מחלוקת גדולה מאוד בין מכבי תל אביב לבין גורמים באיגוד השופטים סביב ההחלטה אמש (שני) להרחיק את דריק לוקאסן אחרי הפנדל שנשרק לחובת מכבי תל אביב במשחק מול בית"ר ירושלים. גם הבוקר לא נרגעים במכבי תל אביב מההחלטה שלדעתם קיפחה אותם מאוד.

"צוות השיפוט החמיר מאוד איתנו", אומרים במכבי תל אביב בזעם. "זה לא היה מקרה לפנדל ולאדום. זה לא היה מקרה לפגוע ככה בקבוצה. גם לתת פנדל שזה גול כמעט ודאי וגם להשאיר קבוצה בעשרה שחקנים. הייתה כאן החמרה בולטת ולא בפעם הראשונה. הגזימו לגמרי בקביעה הזו ופגעו בקבוצה בצורה קשה".

דריק לוקאסן, שחקן מכבי תל אביב לצד גל לייבוביץ', שופט. דני מרון
מכבי תל אביב זועמת. לייבוביץ' מוציא אדום ללוקאסן/דני מרון

מי שקרא לשופט המרכזי גל לייבוביץ' והמליץ לו להחליף את הכרטיס הצהוב ללוקאסן בכרטיס אדום הוא שופט ה-VAR דניאל בר נתן, שזכה אמש לחיזוקים מהקולגות שלו ומבכירים באיגוד שטענו כבר אמש שההחלטה שלו הייתה נכונה. גורם באיגוד הסביר: "ברגע שלוקאסן לא ניסה להגיע לכדור, אלא פשוט דחף את אספרייה והפיל אותו, אין מקום לשיקול דעת והפירוש היחיד הוא כרטיס אדום. לא היה כאן ניסיון של לוקאסן להגיע לכדור. מספיק שהוא היה יורד בגליץ' לכיוון הכדור כדי להשאיר את הכרטיס על צהוב. אבל הוא פשוט דחף כשאספרייה מקדים אותו ונמצא בעמדה ודאית לכיבוש שער. אם בר נתן לא היה קורא לאדום, הוא היה שוגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully