וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אלבה ברלין יותר טובה מהתוצאות שלה. מקווים שמרטין ישחק"

הפורוורד ינסה לשוב לאימונים לקראת המשחק של מכבי תל אביב בהיכל (חמישי, 21:05), מאמנו שיבח את בלאט וזוסמן ואמר על קולסון: "לקח לו זמן להתאקלם ליורוליג"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.1/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 21:05) כשהצהובים יארחו את אלבה ברלין בהיכל מנורה. מכבי תל אביב מגיעה למשחק מהמקום התשיעי ביורוליג עם עשרה ניצחונות ותשעה הפסדים ואילו אלבה ברלין מדורגת במקום ה-16 עם שישה ניצחונות ו-13 הפסדים.

במכבי סימנו וי שלשום על רבע גמר גביע המדינה עם ניצחון נוח על בני הרצליה, במהלכו הצליח עודד קטש לחלק את הדקות בצורה מושלמת בין 11 שחקנים. בקבוצה יודעים שמשחק ביתי נגד אלבה ברלין הוא משחק שאסור ליפול בו ונותנים הרבה כבוד ליריבה שהקשתה עליהם מאוד במשך שלושה רבעים בברלין רק לפני מספר שבועות.

דארן היליארד שלא נרשם למשחק נגד בני הרצליה, ישוב לסגל ויקווה לקבל דקות אחרי שבשני המשחקים בשבוע שעבר ישב על הספסל לכל אורכם. ג'רל מרטין שספג מכה בברכו באימון ביום ראשון ונעדר גם הוא מההתמודדות בגביע, אמור לערוך אימון מלא היום ולחזור גם הוא לסגל.

ג'רל מרטין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
קטש מקווה שיחזור לסגל. מרטין/דני מרון

עלינו להיות מוכנים למשחק קשה", אמר עודד קטש במסיבת העיתונאים, "אני יודע שנהוג להסתכל על הטבלה ולהחליט מראש מי תנצח, אבל זו תהיה טעות. אלבה קבוצה מאומנת וטובה, שעושה דברים ברמה גבוהה והיא יותר טובה מהתוצאות שלה. היא משחקת בסגנון אחר משאר קבוצות היורוליג והמפתחות למחר זה לעצור את הריצות שלה ולשלוט בריבאונד".

על בלאט וזוסמן: "שני שחקנים שאני מאוד אוהב ושמח בשבילם שהם מצליחים. תמיר מביא לאלבה משהו טיפה שונה ומשמעותי, גם יובל עושה דברים מרשימים מבחינה הגנתית. זו קבוצה שסבלה מחוסרים העונה וזו הסיבה למקום שבו היא נמצאת, אם לא הפציעות היו לה יותר ניצחונות. אלבה הפסדה הרבה משחקים צמודים ואנחנו צריכים להגיע מוכנים ואגרסיביים. אנחנו צריכים לדעת לשמור קבוצות על סקור נמוך וזה לא תמיד פשוט, אבל אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות".

חלוקת העומסים: "רוטציה קצרה באינטנסיביות שאנחנו משחקים בה זה לא דבר טוב, מחר תראו יותר שחקנים מעורבים. אנחנו נקווה שמרטין יהיה בריא ויוכל לשחק, זה קריטי".

ההתקדמות של בונזי קולסון במהלך העונה: "הוא משחק המון דקות והוא דומיננטי ומשמעותי. צריך זמן להסתגל ליורוליג, וכמו כולם לקח לו זמן להתאקלם ולהרגיש את ההבדלים. אין ספק שהיום הוא מרגיש הרבה יותר נוח ומשם מגיע הביטחון שלו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. אודי ציטיאט
"אלבה טובה יותר מהתוצאות שלה". קטש/אודי ציטיאט

האזינו: אור שקדי על מצבה של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב מחזיקה עד כה מאזן מרשים במשחקי הבית של שמונה ניצחונות מתשעה משחקים, כשמאז שינוי פורמט היורוליג לשיטת ליגה הצליחה מכבי פעמיים לרשום מאזני בית מרשימים - 13 ניצחונות מ-14 משחקים ב-2019/20 ו-12 ניצחונות מ-14 משחקים בעונה שעברה, אך בשני המקרים העונה לא הגיעה לסיומה.

מנגד, אלבה ברלין תגיע הערב לישראל כשסימן שאלה גדול נמצא סביב הגעתם ושיתופם של שני השחקנים הישראלים של הקבוצה תמיר בלאט ויובל זוסמן. על פי הדיווחים מגרמניה, בלאט אמור להיעדר מהמשחק בסבירות גבוהה מאוד, כשגם זוסמן שסובל מפציעה במפשעה ממשחק הליגה האחרון, נמצא בספק. שחקן נוסף שבספק אצל אלבה הוא יוהנס ת'ימן.

במחזור היורוליג האחרון הפסידה אלבה בבית לריאל מדריד 84:77 אחרי שלושה ניצחונות רצופים במפעל שהגיעו אחרי רצף חלש מאוד של 12 הפסדים רצופים. את אלבה מובילים העונה שני הגארדים של הקבוצה - ג'יילין סמית' עם 13.6 נקודות למשחק ומאודו לו עם 10.6 נקודות ו-3.2 אסיסטים. לוק סיקמה רושם עד כה עונה בינונית עם 8 נקודות בממוצע בלבד.

מאז שנת 2001 שיחקה אלבה ברלין נגד מכבי תל אביב שמונה משחקים בהיכל מנורה, המאזן עומד על 1:7 לטובת מבי, כשהניצחון היחיד של אלבה הגיע בפברואר 2015, 59:66.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully