וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן התבדח, קרי הודה לו על השבת גריינר: הווריירס חזרו לבית הלבן

גולדן סטייט ערכה את הביקור המסורתי בבית הנשיא, אחרי שהחרימה אותו בשתי האליפויות הקודמות. סגנית הנשיא האריס, אוהדת האלופה: "הארגון הזה לא רק מנצח, אלא גם נלחם למען שוויון וצדק"

דני אבדיה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

ביום שאחרי הניצחון שלה על הוויזארדס, השהות של גולדן סטייט ווריירס בוושינגטון נמשכה היום (שלישי) עם האירוע היותר משמעותי, כשאלופת ה-NBA המכהנת ערכה את הביקור המסורתי בבית הלבן אצל נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, מסורת שחודשה ב-2021 אחרי מספר שנים.

כזכור, הווריירס לא הגיעו לבית הנשיא מאז המפגש עם ברק אובמה בעקבות הזכייה באליפות ב-2015. ב-2017 כוכב גולדן סטייט סטפן קרי הודיע כי אינו מעוניין לפגוש את הנשיא דאז, דונאלד טראמפ, והאחרון בתגובה הכריז כי ההזמנה מבוטלת. גם לאחר האליפות של הווריירס ב-2018, והזכיות של טורונטו והלייקרס בשנים שלאחר מכן, הפערים בין כוכבים רבים ב-NBA לבין טראמפ ומגפת הקורונה הובילו לכך שלא נערכו ביקורים בבית הלבן.

בהמשך לכך, הנשיא ביידן הזכיר כי חלפו 60 שנה מאז שביל ראסל ובוסטון סלטיקס היו לזוכה הראשונה באליפות שמבקרת בבית הלבן, ועודד את שחקני הווריירס לנהוג כמו ראסל - שהיה לוחם ידוע למען זכויות האדם מעבר להיותו כדורסלן אגדי - ולהילחם על מה שהם מאמינים בו. "גולדן סטייט ווריירס תמיד תתקבל בברכה בבית הלבן הזה. ארבע אליפויות NBA בשמונה העונות האחרונות. זה לא רע, בן אדם", החמיא הנשיא בהומור.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, סגנית הנשיא קמאלה האריס ושחקן גולדן סטייט ווריירס סטף קרי. Win McNamee, GettyImages
סגנית הנשיא קמאלה האריס, אוהדת גאה של גולדן סטייט ווריירס, קיבלה גם היא גופייה/GettyImages, Win McNamee

ביידן גם התבדח עם מאמן גולדן סטייט סטיב קר, שבנוסף לארבע אליפויות על הקווים זכה בחמש טבעות כשחקן, ואמר שהוא כנראה הולך כפוף מרוב משקל על הידיים.

סגנית הנשיא קמאלה האריס, ילידת אוקלנד שבקליפורניה בה אירחה גולדן סטייט את משחקי הבית שלהם עד 2019, היא אוהדת מוצהרת של האלופה: "אהדתי את הווריירס כל חיי, והקבוצה הזאת הייתה מקור תמידי לאושר וגאווה עבורי ועבור רבים מאיתנו", סיפרה האריס, "גאוותי בווריירס היא לא רק כי הם מנצחים, אלא בגלל שהשחקנים הללו, המאמנים שלהם וכל הארגון הזה נאבקים בעקביות למען שוויון וצדק ביושרה ובמצוינות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן גולדן סטייט ווריירס סטף קרי עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בביקור בבית הלבן. ANDREW CABALLERO-REYNOLDS/AFP, GettyImages
סטף קרי הודה לנשיא ג'ו ביידן על החזרת בריטני גריינר/GettyImages, ANDREW CABALLERO-REYNOLDS/AFP

בתוך כך, סטף קרי ניצל את עלייתו לפודיום כדי להודות לביידן על החזרתה של בריטני גריינר הביתה: "זה חלק גדול במשפחת הכדורסל שלנו וזה משמעותי מאוד לדעת שהיא כאן בבית, בטוחה, עם המשפחה שלה, אחרי כל העבודה מאחורי הקלעים כדי להפוך את זה למציאות. אני רק רוצה לומר תודה", מסר קרי לנשיא בנאומו.

קר הוסיף כי ביחד עם שחקניו קליי תומפסון ומוזס מודי, השלושה השתתפו בדיון בן שעה עם בכירי הבית הלבן בנושא אלימות בנשק וביטחון בנשק. מדובר בנושא רגיש במיוחד עבור מאמן הווריירס, שאביו נרצח מיריית אקדח בלבנון בזמן ששימש כמרצה באוניברסיטה האמריקאית בביירות. "למדנו המון על מה שנעשה כדי לשמור על הבטיחות במדינה שלנו. זה נושא מאוד קרוב ללבי, ונפלא מבחינתי ללמוד הרבה יותר ממה שידעתי. הביקור כאן הוא יום גדול בכמה היבטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully