וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקסם של הגביע האנגלי? רעשי פורנו הפריעו לשידור המשחק של ליברפול

תקרית מביכה וחריגה ב-BBC: בזמן שליניקר וחבריו היו בשידור חי, קולות מתוך סרטוני פורנו נשמעו היטב. הסיבה שזה קרה? טלפון שהוחבא באולפן. צפו והחלישו רמקולים

תקציר: וולבס - ליברפול 1:0 (משחק גומלין בגביע)/ספורט1

אירוע חריג מאוד ומביך עוד יותר לרשת השידור הבריטית BBC. לפני שריקת הפתיחה של משחק הגביע האנגלי בין וולבס לליברפול, במהלך אולפן פרי-גיים שהועבר בשידור חי, נשמעו במשך דקות ארוכות קולות של זוג מקיים יחסי מין - מה שהתברר בסופו של דבר כסרטון פורנו שהתנגן ממכשיר נייד שהוחבא באולפן.

זמן קצר לאחר שעלתה לאוויר התכנית שמקדימה את המשחק, ובזמן שכוכבי העבר גארי ליניקר, אלן שירר וחבריהם לפאנל מנהלים דיון ער לקראת המפגש, נשמעו בקולי קולות גניחות ובמהרה ניתן היה להבין שמדובר בסרט פורנו שמתנגן ונשמע היטב בשידור.

ליניקר, מגיש התכנית, מיד הדגיש שהוא לא יודע מהו מקור הרעש ובניסיון להימנע מהמבוכה, עבר לשוחח עם אלן שירר שהיה באצטדיון מוליניו וראיין את מנג'ר ליברפול יורגן קלופ, אלא שהקולות שגרמו למבוכה רבה נשמעו בשנית לאחר מספר דקות וליניקר המובך ניסה להתבדח ואף האשים את דני מרפי שישב לצדו ש"זה כנראה מהטלפון שלך".

לאחר שההתמודדות בין וולבס לליברפול יצאה לדרך וצוות התכנית יכול היה להתפנות כדי לבדוק מהיכן מגיעים הקולות, נמצא מכשיר טלפון נייד ומיושן שהודבק לשולחן שבמרכז האולפן ושכמובן דאגו שינגן סרטוני פורנו שיביכו את השדרים ואת ערוץ השידור הציבורי בבריטניה.

ליניקר ניסה להסתכל על חצי הכוס המלאה מהאירוע המביך, העלה את המכשיר הנייד לטוויטר שלו וכתב: "ובכן, מצאנו את זה מודבק. ככל שהסבוטאז' הלך ונמשך, זה דווקא הפך למשעשע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully