וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליוט או לא להיות: ליברפול גברה 0:1 על וולבס ועלתה שלב בגביע

הקשר בן ה-19 הבקיע שער יפהפה בדקה ה-13 ושלח את המייטירדס לסיבוב הרביעי אחרי 2:2 במפגש הראשון באנפילד. מרבית הכוכבים של קלופ נחו, סלאח עלה מהספסל. בסיבוב הבא מחכה ברייטון

תקציר: וולבס - ליברפול 1:0 (משחק גומלין בגביע)/ספורט1

עשרה ימים לאחר ה-2:2 שסחטה וולבס באנפילד במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האנגלי ובסך הכל שלושה ימים אחרי שליברפול הובסה בליגה על ידי ברייטון, הערב (שלישי) יורגן קלופ ושחקניו הצליחו להימנע מהדחה ממפעל נוסף והבטיחו את מקומם בסיבוב הרביעי בגביע האנגלי - שם ייפגשו את... ברייטון באצטדיונם של השחפים.

בזמן שמוחמד סלאח וכוכבים אחרים זכו למנוחה ולא פתחו בהרכב ועדיין בלי דרווין נונייס, דיוגו ז'וטה, רוברטו פירמינו ושאר פצועים בסגל, הארווי אליוט בן ה-19 לקח פיקוד והכריע את ההתמודדות כבר אחרי 13 דקות, כאשר הניף את רגל שמאל ומכ-25 מטר ירה כדור שז'וזה סה לא הצליח לעצור.

וולבס לחצה והייתה טובה יותר במחצית השנייה, אבל לא הצליחה להכניע את קוויבין קלהר שעמד בין הקורות. גם כניסת סלאח לכר הדשא במקום קודי גאקפו לא סייעה מדי לליברפול, שהחזיקה מעמד והבטיחה את מקומה בסיבוב הבא - לפחות הערב נשארה בתמונה בניסיון להגן על תוארה מהעונה שעברה. אגב, בגמר במאי היא ניצחה את צ'לסי בתום דו קרב פנדלים, ובשבת מצפה לה קרב אדיר מול צ'לסי במסגרת הליגה, בין שתי קבוצות שמחפשות את דרכן בחזרה לקרבות הצמרת.

הארווי אליוט, קשר ליברפול. רויטרס
אליוט הניף את הרגל מכ-25 מטר/רויטרס
הארווי אליוט, קשר ליברפול. רויטרס
שער מרהיב ששווה כרטיס לשלב הבא/רויטרס

מהלך המשחק

במשחק הראשון ביניהן באצטדיון אנפילד היו אלו הזאבים שעלו ליתרון חוץ מהיר. הפעם היה זה תורה של ליברפול להפתיע ומי שעשה זאת מצוין הוא הארווי אליוט, שבדקה ה-13 קיבל כדור במרכז המגרש, התקדם לעבר הרחבה, הניף את רגל שמאל ומכ-25 מטר הכניע את ז'וזה סה שלא הגיב. שלוש דקות חלפו והיה זה המגן היווני קוסטס צימיקאס שכמעט הכפיל את יתרון האורחת, אך הוא בעט החוצה מתוך הרחבה. ההזדמנות הטובה ביותר של וולבס הגיעה בדקה ה-40, אז אדאמה טראורה פרץ על קו ימין עד שנותר ברחבה מול קלהר ובעט לרשת החיצונית.

טראורה הגיע להזדמנות טובה נוספת גם בדקה ה-60, אז קיבל כדור מראול חימנס, אבל מכ-16 מטר ירה את הכדור גבוה מאוד מעל השער. תשע דקות מאוחר יותר קלופ העלה מהספסל את מוחמד סלאח, אבל מי שפינה את מקומו היה קודי גאקפו שעדיין מחפש שער בכורה אחרי שלוש הופעות בהרכב מאז הצטרף בתחילת החודש. מחליף נוסף של קלופ, נתניאל פיליפס, הכשיל את מתיאוס קוניה על סף הרחבה בדקה ה-73, אבל הכדור החופשי שסובב נבס לא הצליח להפתיע את קלהר והמקומיים המשיכו לרדוף אחר השוויון.

הלחץ של וולבס נמשך ובדקה ה-78 חימנס היה יכול להשוות אחרי שטראורה פרץ לרחבה ומצא אותו בהרמה נפלאה, אבל הנגיחה של המקסיקני, שהתגבר על קונאטה, נהדפה על ידי גומז ברגע האחרון. 0:1 לליברפול בסיום, כך שמחזיקת הגביע נשארה בחיים.

משחקים נוספים:

פורסט גרין - ברמינגהאם 2:1
סוונסי - בריסטול סיטי 2:1 (בתום הארכה)
וויגן - לוטון טאון 2:1
ווסט ברומיץ' - צ'סטרפילד 0:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully