וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.1: בארסה בעקבות גונדואן, מועמדים חדשים לארסנל

הגרמני צפוי לעזוב ללא תמורה את סיטי בקיץ. התותחנים בעקבות ולאחוביץ', דיאבי וראפיניה. יונייטד הציבה בפני רשפורד תקרת שכר, ממפיס דפאי סיכם את תנאיו באתלטיקו, סרביה הוצג בוולבס

תקציר: ארנאס גצ'ו - ריאל ויאדוליד 5:1 (שון וייסמן כובש)/ספורט1

העברות

* בורוסיה דורטמונד צירפה לשורותיה את יוליאן ריירסון, המגן הימני הנורבגי שנרכש מאוניון ברלין תמורת כ-5 מיליון יורו. הוא חתם אצל הצהובים-שחורים עד 2026.

* פאבלו סראביה, השלים את המעבר מפריז סן ז'רמן לוולבס האנגלית בעסקה שמוערכת בכ-30 מיליון יורו. הספרדי חתם לשנתיים וחצי בשורות הזאבים, שעשויים להשתחרר מגונסאלו גדש שמאכזב מאז שעבר מוולנסיה ולא נמצא בתכניות של המאמן ז'ולן לופטגי.

* לוקאס אוקמפוס, שהושאל מסביליה לאייאקס לפני כחצי שנה בתום דרמה גדולה עם סגירת החלון, סיים את תקופתו בהולנד מוקדם בהולנד וחזר לספרד. אייאקס תחסוך את שכרו של הקשר שאיכזב מאוד, סביליה תוכל להשתמש בשירותיו בניסיון לברוח מהתחתית.

* נוטינגהאם פורסט החתימה את הקשר בן ה-21 של פלמייראס הברזילאית, דנילו, תמורת 16 מיליון פאונד. הוא חתם על חוזה לשש שנים וחצי.

* ורונה הודיעה על הצטרפותם בהשאלה של שני שחקנים הולנדים - ג'יידן בראף מדורטמונד ודיובאיסיו זיפואיק מהרטה ברלין.

* פלורן מולה בן ה-31, הקשר שנרכש על ידי שאלקה ממונפלייה בקיץ, חוזר לצרפת, הפעם לנאנט ששילמה עבורו כמיליון יורו וחצי.

* ויקטור ציגנקוב, שחקן הכנף בן ה-25 של דינמו קייב, נרכש על ידי ג'ירונה הספרדית תמורת כ-5 מיליון יורו וחתם עד 2027. ציגנקוב הוא יליד ישראל, בנו של שחקן העבר ויטלי ששיחק בישראל.

נקודת ציון בעיר בנהריה. ג'ירונה מחכה לציגנקוב

שמועות

* לפי "טלגרף", מנצ'סטר סיטי לא צפויה להאריך את חוזהו של אילקאי גונדואן, שיהפוך שחקן חופשי בקיץ. ברצלונה תנסה לצרפו.

* לאחר שכשלה בניסיונה להחתים את מיכאילו מודריק, ארסנל עשויה לפנות ליובנטוס בנוגע לדושאן ולאחוביץ', כך לפי דיווחים באיטליה. מועמד נוסף הוא שחקן הכנף של אורלנדו סיטי, פקונסו טורס. גם שמם של מוסא דיאבי מבאייר לברקוזן וראפיניה מברצלונה הוזכרו.

* בספרד טוענים שיאניק קראסקו רוצה לעזוב את אתלטיקו מדריד לברצלונה. טרייד על ממפיס דפאי עדיין על הפרק, וכך גם עסקת חליפין של מרסלו ברוזוביץ' על פרנק קסי, אולם האחרון לא רוצה לעזוב את קאמפ נואו. על פי הפרסומים, ממפיס כבר סיכם את תנאיו באתלטיקו על חוזה לשנתיים וחצי ורק ממתין לסיכום בין המועדונים.

* דובאן ספאטה בדרך לפרמיירליג? אברטון פנתה לאטאלנטה ובכוונתה להגיש הצעה רשמית לרכישת החלוץ.

* צ'לסי לא תאריך את חוזהו של ז'ורז'יניו, שיהפוך שחקן חופשי בקיץ. ברצלונה ונאפולי לוטשות עיניים.

* מנצ'סטר יונייטד ממשיכה במגעים על חידוש חוזהו של מרכוס רשפורד, לאור העניין שהוא מעורר בפריז סן ז'רמן. כרגע, הכוכב מרוויח 12 מיליון יורו לעונה, ולפי "חוק רונאלדו" שיישמה, יונייטד לא תהיה מוכנה לו למעלה מ-18 מיליון יורו לעונה.

* לאור שלל הטעויות לאחרונה, טוטנהאם שוקלת לחפש מחליף להוגו לוריס. כמו כן, אלא אם המומנטום ישתנה בקרוב, התרנגולים לא צפויים לנצל את האופציה בחוזהו של אנטוניו קונטה, שעשוי לעזוב קיץ, כך לפי "דיילי מייל".

* סימן לעזיבת שון וייסמן? ב"אס" הספרדי דווח כי ויאדוליד במשא ומתן לגבי צירופו בהשאלה של חלוץ איינטרכט פרנקפורט, רפאל סנטוס בורה. הקולומביאני, שכבש אשתקד בגמר הליגה האירופית ואף הבקיע את הפנדל המכריע בדו קרב מהנקודה הלבנה נגד ריינג'רס, עשוי להגיע תמורת 700 אלף יורו עד תום העונה.

* נישאר בוויאדוליד ונעבור למי שעשוי לעזוב אותה. המגן הימני בן ה-18, איבן פרסנדה, ממשיך לעורר עניין ברחבי אירופה כאשר האחרונות שהוזכרו בהקשר שלו הן ארסנל וניוקאסל.

* פורטו תציע לפפה להאריך את חוזהו עד 2025. אם יסכים, הוא יישאר אצל הקבוצה הפורטוגלית עד גיל 42.

מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. LINDSEY PARNABY/AFP, GettyImages
לא יותר מ-18 מיליון יורו לעונה. רשפורד/GettyImages, LINDSEY PARNABY/AFP

* ניס, שנפרדה לאחרונה מלוסיאן פאבר, מעוניינת להחליפו בהרווה רנאר, שאימן במונדיאל האחרון את ערב הסעודית והדהים את ארגנטינה במחזור הראשון. הקבוצה הצרפתית מעוניינת גם בחלוץ לוריין, טרם מופי, המבוקש בווסטהאם.

* סלטיק הסכימה למכור לאוראווה רד דיימונדס היפנית את החלוץ יורגוס יאקומאקיס תמורת 3 מיליון פאונד. החלוץ היווני מתלבט אם להסכים למעבר, כאשר גם אטלנטה יונייטד מה-MLS מעוניינת בו אך היא טרם הגישה הצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully