וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא שחטאר: 25 מיליון דולר מעסקת מודריק יועברו לצבא אוקראינה

אחמטוב הודיע שכשליש מסכום ההעברה יסייע למאבק בפלישה הרוסית: "נממן תרופות, סיוע רפואי ודברים נוספים שהלוחמים יבקשו"

תקציר: צ'לסי - קריסטל פאלאס 0:1/ספורט1

כ-25 מיליון דולר מתוך ה-75 ששילמה צ'לסי לשחטאר דונייצק על מיכאילו מודריק, יועברו מהמועדון הרוסי לצבא אוקראינה עם דגש על הכוחות הלוחמים במזרח המדינה. שחטאר עשויה לקבל כ-30 מיליון דולר נוספים בעתיד בהתאם לסעיפי בונוס שנחתמו בחוזה המכירה של האוקראיני בן ה-22.

הבעלים של שחטאר, רינאט אחמטוב, הצהיר: "אני מעביר 25 מיליון היום כדי לעזור לחיילים שלנו, לאנשים שמגינים עלינו ולמשפחות שלהם. הכסף שאני מעביר ישמש לדברים שונים - תרופות, סיוע רפואי ודברים נוספים שאנשי הצבא שלנו צריכים". למרות שלא נקב במילה "נשק", לכולם ברור שהכסף יעזור גם בתחום הזה.

הנשיא סיכם: "כדי להבטיח שקיפות מלאה, הפרויקט הזה ינוהל בעצמאות על ידי אנשים שהיו בקשר רציף עם החיילים, האזרחים, צוותי רפואה ומתנדבים".

מיכאילו מודריק מוצג כשחקן צ'לסי. רויטרס
מודריק עטוף בדגל אוקראינה בסטמפורד ברידג'/רויטרס

מלחמת רוסיה-אוקראינה אמנם פרצה ב-24 בפברואר 2022, אבל שחטאר למעשה גולה מחוץ לדונייצק כבר מאז 2014 - אז בדלנים פרו-רוסים השתלטו על שטחים באזור דונבאס. מעבר לשאיפה ארוכת השנים לחזור לדונייצק, בשחטאר מאוד רוצים לקיים משחק ידידות נגד צ'לסי באצטדיונם הביתי. דבר שכמובן לא אפשרי כלל כרגע.

"אף פעם לא הסתרתי את השאיפה שלי לזכות בתארים אירופים", אמר אחמטוב, "בשביל שזה יקרה, אנחנו צריכים ששחקנים כמו מודריק יישארו אצלנו. לצערי, זה לא אפשרי כרגע כי אוקראינה הותקפה במלחמה אכזרית ולא מוצדקת על ידי רוסיה. אבל אני בטוח שננצח ושבעתיד נקיים משחק ידידות נגד צ'לסי בדונבאס ארנה, בדונייצק האוקראינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully