וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווסו צפוי לחתום בפרנצווארוש. מכבי תל אביב תחפש שחקן אחר

16.1.2023 / 12:45

החלוץ הגנאי של קרבאח שהיה על הכוונת של הצהובים קיבל הצעה גבוהה מהונגריה. בקבוצה מבינים לפני בית"ר (20:30): רק אנחנו יכולים לעצור את מכבי חיפה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

חלוצה הגנאי של קרבאח אווסו קוואבנה שהיה מועמד להצטרף בחלון הזה למכבי תל אביב, צפוי לחתום בפרנצווארוש ההונגרית. קוואבנה בן ה-25 שיכול לשחק כחלוץ וכשחקן כנף, עניין מאוד את מכבי תל אביב אבל סוכנו העביר מסר לקרית שלום לפיו יש לו כמה הצעות טובות מאוד והוא על סף חתימה בפרנצווארוש שצפויה לתת לו חוזה בגובה של 450 אלף יורו נטו לעונה. ההונגרים מנהלים כעת משא ומתן עם קרבאח האזרית כדי לרכוש את קוואבנה כבר עתה תמורת 300 אלף יורו ולא להמתין לסוף העונה, אז הוא יהיה שחקן חופשי.

במכבי תל אביב סימנו את קוואבנה שכבש עד כה 10 שערים בקרבאח ויש לו גם 3 שערים במסגרת האירופית העונה אבל ההערכה היא שמה ששיכנע אותו להעדיף את פרנצווארוש זו העובדה שהיא תשתתף כמעט בוודאות במוקדמות ליגת האלופות והחוזה הגבוה שקיבל.

שחקן קרבאח, אווסו קוואבנה, מול שחקן פרייבורג, קוון שלוטרבק. Aziz Karimov, GettyImages
החיפוש נמשך. אווסו/GettyImages, Aziz Karimov

מכבי תל אביב קיימה בבוקר אימון עוררות קל בקרית שלום ואחריו יצאה לירושלים למשחק הערב בטדי מול בית"ר ירושלים. אחרי ניצחון נוסף של מכבי חיפה אמש, במכבי תל אביב מבינים שרק הם יוכלו לעצור את מכבי חיפה ולכן המשימה היא לנצח הערב בטדי ולעצור בשבוע הבא את מכבי חיפה בבלומפילד במפגש ישיר בין הטוענות לכתר על מנת לצמצם סוף סוף את הפער בפסגת הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully