וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מבקרים את ריאל "שבצניחה חופשית". אנצ'לוטי: "רגע קשה"

הבלאנקוס נראו רע ב-3:1 לברצלונה: "משחק מזעזע מתחילתו ועד סופו". המאמן מודה שהקבוצה "לא בשיאה", ויניסיוס במוקד: "חייב להתעשת, בלעדיו זו חצי קבוצה"

תקציר גמר הסופרקופה: ריאל מדריד - ברצלונה 3:1/ספורט1

מאז החזרה מפגרת המונדיאל, ריאל מדריד היא פשוט לא אותה הקבוצה מהחלק הראשון של העונה. את התקופה שאחרי החזרה מקטאר פתחה האלופה עם 0:2 קשה על ויאדוליד, לאחר מכן גירדה 0:1 בגביע, אך אז אזל מזלה והתוצאות הפסיקו ללכת לכיוונה. הפסד 2:1 לוויאריאל ודו קרב פנדלים מול ולנסיה בחצי גמר הסופרקופה היו רק ההכנה להערב (ראשון), כאשר ברצלונה הלמה בה בגמר עם 1:3 חד צדדי.

קרלו אנצ'לוטי, שלא הפסיד משחק גמר מאז 2010, סיכם את תצוגת הנפל של הקבוצה שלו: "זה רגע קשה. ידענו עוד לפני המשחק שאנחנו לא בשיאנו. נתנו להם שני שערים במתנה, עשינו טעויות".

גאבי ברצלונה חוגג מול ריאל מדריד. רויטרס
תצוגת נפל. ברצלונה חוגגת, ואלוורדה מאוכזב/רויטרס

"ברצלונה הרעבה חשפה את כל הבעיות של ריאל, משחק מזעזע מתחילתו ועד סופו", קבעו ב"מונדו דפורטיבו". הבלאנקוס הפסידו בארבעה מתוך עשרת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות, ובספרד הטיבו לתאר זאת כ"נפילה חופשית". כעת מצפים לריאל משחקים קשים נוספים, מה שעלול לדרדר אותם למשבר רציני. כבר ברביעי הקרוב ריאל תתארח שוב אצל ויאריאל, הפעם במסגרת הגביע, ולאחר מכן תצא למשחק חוץ בבילבאו.

תומאס רונסרו, עיתונאי ה"אס" הידוע בשל אהדתו לריאל, לא ריחם: "לפחות יש לנו את טיבו קורטואה, איזה משחק מזעזע. זו הגרסה הגרועה ביותר של ריאל בשנים האחרונות. קבוצה בלי אנרגיה, עוצמה ושאפתנות. ההגנה נוראית, זה לא היה נראה כמו קלאסיקו. ריאל תצטרך להסתכל להרבה כיוונים בקיץ, צריך לרענן את הקבוצה, זה סופרפיאסקו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רונאלד אראוחו ברצלונה ויניסיוס ריאל מדריד. רויטרס
"איבד ריכוז". ויניסיוס/רויטרס

רונסרו גם שלח מסר לוויניסיוס ג'וניור המתקשה לבוא לידי ביטוי לאחרונה: "הוא לחלוטין איבד ריכוז. הוא חייב להתעשת כי הוא שחקן מפתח, בלעדיו זו חצי קבוצה". קורטואה כאמור היה היחיד בשורות המפסידה שזכה למילים חמות ("מנע שלושה שערים נוספים מברצלונה", ושחקן נוסף שעמד במוקד הוא הבלם אדר מיליטאו: "הוא התקשה מאוד לעצור את רוברט לבנדובסקי. הוא לא הבלם היציב שהיה בתחילת העונה ואלה חדשות רעות לריאל".

למרות ההפסד, יכול להיות שכל מה שריאל זקוקה לו הוא ניצחון אחד חשוב כדי לחזור לתלם, כפי שמשתמע מדבריו של האקס פרדראג מיאטוביץ': "המשחקים האחרונים השפיעו על ריאל. ככל שיש לה יותר ביטחון, כך היא משחקת יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully