וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חגגה תואר ראשון בעידן צ'אבי: "עלינו על המסלול הנכון"

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 0:10

הקטלאנים זכו בסופרקופה אחרי 1:3 גדול על ריאל מדריד, המאמן: "עברנו תקופה קשה עם משבר כלכלי והעזיבה של מסי. דברים מתחילים להתחבר". לאפורטה: "זה תואר ראשון מבין רבים". צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

תקציר גמר הסופרקופה: ריאל מדריד - ברצלונה 3:1/ספורט1

בפעם האחרונה שריאל מדריד וברצלונה נפגשו, הבלאנקוס ניצחו 1:3. הערב (ראשון) הקטלאנים השיגו נקמה עם שחזור התוצאה וחשוב מכך זכו בגביע הסופרקופה הספרדי בסיומו של משחק חד צדדי שנערך בריאד, ערב הסעודית. גאבי, קשר העתיד של ברצלונה ונבחרת ספרד, נתן הצגת כדורגל עם שער ושני בישולים ללבנדובסקי ופדרי, כשבנזמה מצמק עמוק בתוספת הזמן.

ג'ורדי אלבה ברצלונה חגיגות. רויטרס
חגיגה קטלאנית. שחקני ברצלונה אחרי הניצחון/רויטרס

ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה שחתום על תקופת הזוהר של ברצלונה, הרעיף שבחים אחרי המשחק: "זו קבוצה נהדרת, תואר מיוחד. הראשון מבין רבים. אני בטוח שצ'אבי יוליך את ברצלונה לתארים רבים. ריאל מדריד מועדון מכובד וראינו את זה גם הפעם".

"התואר הזה הוא הגמול על העבודה הקשה שלנו", הוסיף צ'אבי, "אנחנו על המסלול הנכון ונהנים על המגרש. עברנו שנים קשות עם משבר כלכלי והעזיבה של מסי. זה לא קל להחזיר את המועדון למסלול, אבל אני בטוח שהשחקנים האלו יכולים לעשות את זה. זה חשוב שהשחקנים האלו יאמינו בעצמם. היום, זה היה ברור מהדקות הראשונות שתוכנית המשחק שלנו תעבוד. הייתי פה כל כך הרבה שנים ואני יודע כמה השחקנים סבלו כדי שדברים יעבדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully