וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה: אונואקו השתולל בירידה לחדר ההלבשה ושבר כיסאות

15.1.2023 / 22:55

שחקן הפועל תל אביב, שנקלע לבעיית עבירות מוקדמת והציג יכולת חלשה ב-86:67 להפועל ירושלים ברבע גמר הגביע, לא הצליח לשלוט בעצביו. פרנקו: "גם אם היינו משחקים עוד שבועיים לא היינו מנצחים"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.1/ספורט1

הפועל ירושלים הביסה הערב (ראשון) 67:86 את הפועל תל אביב בדרך לחצי גמר גביע המדינה, אבל זה לא היה הנוקאאוט היחיד שהעסיק את אנשי הפועל תל אביב מיד לאחר ההפסד הצורב. צ'ינאנו אונואקו, שנקלע לבעיית עבירות כבר ברבע השלישי וסיים ערב חלש עם שלוש נקודות בלבד, השתולל בירידה לחדרי ההלבשה ושבר מספר כיסאות שהיו בדרכו.

בסיום נשאל על כך מאמנו דני פרנקו: "אני לא יודע מה אונואקו עשה, הייתי ראשון בחדר ההלבשה. אמרתי לשחקנים ואני אומר גם פה, זה משחק שלא אעשה ממנו אסון גדול. זה הזמן לשתוק, לבוא למגרש ולעבוד - כל אחד יכול לומר את מה שיש לו בפנים, אבל עדיף לסתום את הפה, לבוא מחר לאימון ולחזור לשחק כדורסל כמו שהפועל תל אביב נהנתה ממנו עד היום".

כיסא ששבר צ'ינאנו אונואקו. אור שקדי, מערכת וואלה
הכיסאות ששבר אונואקו בדרכו לחדר ההלבשה/מערכת וואלה, אור שקדי

עוד אמר פרנקו על ההפסד: "אין ספק שזה היה משחק נוראי שלנו, אין מה להיכנס לתירוצים. אין פה אחד שלא רצה לנצח, אבל זה לא היה נראה שהיה פה מישהו שיכול היה לעשות את זה. הנחישות של ירושלים ניצחה, השחקנים שלה היו ראשונים לכל כדור. שיחקנו לפני שלושה ימים נגד קבוצה יותר גבוהה ואתלטית ולקחנו 24 ריבאונדים בהתקפה. התבלבלנו מהניצחונות שלנו על ירושלים, אבל זה לא מהותי כרגע. לא הצלחנו לחבר עם עצמנו שום דבר שנראה כמו הפועל תל אביב - אם היינו משחקים עוד שבועיים לא היינו מנצחים. נדאג שזה לא יקרה שוב".

מן העבר השני, זהו היה ניצחון החוץ השני הכי גדול בתולדות הפועל ירושלים מול הפועל תל אביב, ובמפתיע גם הניצחון הגדול ביותר שלה במפגשים ביניהן נרשם במסגרת גביע המדינה - בשנת 2002, אז זה הסתיים ב-69:89 לזכות האורחים מהבירה.

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' אמר אחרי הניצחון: "אני חושב שהשחקנים הבינו את זה שמדובר במשחק נוקאאוט. היו עליות וירידות, אבל ניצחנו וזה מה שחשוב. לא הייתי מרוצה מההגרלה כי קיבלנו את הפועל תל אביב אצלה בבית והיא קבוצה מאוד חזקה, אבל מצאנו את הדרך לנצח. יש לנו פצועים והעליתי היום ילד בן 18 (נועם יעקב, א.ש), זה מסביר את המצב שלנו, אבל אני מאמין ברושם ראשוני והרושם ממנו טוב. יהיו לו גם משחקים רעים, אבל זה נורמלי כי הוא עדיין ילד. לגבי קאדין, חיפשתי איזון בין החמישייה הראשונה לשנייה והחלטנו לשים אותו. הוא הגיב טוב והוא בחור נהדר, אבל זה לא אומר שהוא ימשיך לפתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully