וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ברבע גמר גביע המדינה: מכבי תל אביב מול מחזיקת הגביע

אחרי שזרקה אותה בחצי גמר הפלייאוף אשתקד וניצחה אותה בבית העונה, תקווה הקבוצה של עודד קטש לגבור על בני הרצליה שנמצאת בכושר מדהים, אך תתייצב ללא באב. מנגד בראון, בולדווין ואדאמס בסגל, מרטין והיליארד לא נרשמו

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.1/ספורט1

משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורסל יינעלו מחר (שני, 18:00) בהיכל מנורה, שם תארח מכבי תל אביב את מחזיקת הגביע בני הרצליה. שתי הקבוצות נפגשו העונה פעם אחת, בהיכל מנורה, והרצליה יצאה עם ניצחון חוץ מפתיע. הקבוצה מהשרון הייתה זאת שגם הדיחה את מכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף בעונה שעברה.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב לצד כריס באב, שחקן בני הרצליה. דני מרון
מחזיקת הגביע ניצחה העונה את מכבי תל אביב, אך תגיע ללא באב/דני מרון

במכבי תל אביב שבו אתמול לישראל אחרי ההפסד המאכזב לפנאתינייקוס ביורוליג, ובקבוצה מספרים על נחישות ורצון גדול מאוד לשים את ההפסד מאחוריהם ולעבור את הרצליה שכבר הביכה אותם פעם אחת העונה. מכבי תל אביב רשמה בסגל את לורנזו בראון, ווייד בולדווין, ג'וש ניבו, ג'יילן אדאמס ובונזי קולסון, כך שג'רל מרטין ודארון היליארד לא ישחקו. במכבי תל אביב יודעים שהצבה של הסגל החזק ביותר לא תבטיח להם את המקום בחצי הגמר ודורשים מהשחקנים הגנה חזקה על שחקני המפתח של הרצליה. במועדון עשו ועושים מאמצים רבים להביא קהל להיכל למחר, אך האולם צפוי להיות רחוק ממלא.

בני הרצליה מגיעה לרבע הגמר כאחת הקבוצות החמות בליגת העל. הקבוצה של אורן אהרוני הייתה צמודה לתחתית הטבלה רק לפני חודש, אך מאז השיגה ניצחונות על מכבי והפועל תל אביב, על הפועל חולון ונצמדה לחלק העליון. בקבוצה מהשרון יודעים שלמרות התקופה הנהדרת שעוברת עליהם, הם עדיין נחשבים אנדרדוג במשחק שכזה ויצטרכו להוציא לפועל בצורה כמעט מושלמת, ביחד עם יכולת הגנתית טובה. כריס באב לא נרשם ובמקומו ישחק סטיבי תומפסון. את הקבוצה צפויים ללוות כ-700 אוהדים בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully