וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת פספוס במכבי תל אביב: "נקווה שזה לא יהיה המשחק שיעלה לנו בפלייאוף"

עודכן לאחרונה: 14.1.2023 / 7:53

הצהובים חזרו מפיגור משמעותי נגד פנאתינייקוס אך בולדווין החטיא על הבאזר והם שוב הפסידו בחוץ, לפני סדרה של משחקי חוץ קשים. אדאמס יקבל הודעה על המשך דרכו אך שחקן אחר, ככל הנראה הולינס, עשוי לעזוב. וגם: הלחץ לפני הרצליה

סערה בממלכה עם אלון מזרחי, חלק ב'/ספורט1

1.

אכזבה גדולה שררה בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב אמש (שישי) בסיום משחק ההפסד הדרמטי 88:86 לפנאתינייקוס באואקה. אנשי הקבוצה יצאו מהאולם עם תחושה שעם קצת יותר ריכוז בדקות ההכרעה הם יכלו לצאת עם ניצחון שהיה נותן להם את הפער שהם רוצים במאבקי הפלייאוף לקראת המשך הדרך, אך לא הצליחו לעשות זאת.

מכבי הצליחה לחזור בדקות ההכרעה מפיגור 8, אחרי שרדפו אחרי הקבוצה היוונית מפתיחת המשחק. וויד בולדווין עם רבע אחרון גדול של 13 נקודות מתוך ה-21 שלו, ובונזי קולסון עם ערב מפלצתי של 29 נקודות ו-14 ריבאונדים החזירוק את הקבוצה בתמונה, אלא ששלשה של דרק וויליאמס ולאחר מכן החטאה של בולדווין בזריקה די פנויה כדי להשוות את המשחק, נתנו ליוונים את הניצחון.

"הפסד קשה, נלחמנו עד לסיום, לא הצלחנו לעשות את העצירות החשובות כשזה היה חשוב, נצטרך ללמוד ולבנות מזה עד שנהיה טובים יותר", סיכם קולסון את המשחק, "הכדורסל זה משחק של ריצות, עשינו את הריצה שלנו בסיום, אבל לא הצלחנו לעשות את העצירה שזה היה חשוב".

ג'וש ניבו הוסיף: "היה משחק קשה מאוד, שתי הקבוצות שיחקו חזק והתחרו, הם קלעו זריקה אחת יותר מאיתנו שהכריעה את המשחק. נלחמנו וחזרנו, נצטרך לדעת לקחת את המומנטום מסוף המשחק הזה למשחק הבא".

שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
משחק מפלצתי שלו לא הספיק. בונזי קולסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

2.

תחושת הפספוס שמלווה את מכבי תל אביב כל הדרך מהאואקה עד לחזרה לישראל היא גם בשל הצורה שבה הפסידה הקבוצה את המשחק, אך גם בשל המשמעות שלו. במכבי יודעים שהם יהיו חייבים למצוא את משחקי החוץ בהם הם יוכלו להשיג ניצחונות, כשסדרת משחקי החוץ הבאה שלהם כוללת את אולימפיאקוס (מקום שלישי בטבלה), ברצלונה (מקום שני בטבלה), וולנסיה.

"ברור שזה היה אחד המשחקים שסימנו בסיבוב הזה שאפשר לנצח בחוץ, וחבל מאוד שלא ידענו לעשות את זה", אמר אחד מאנשי מכבי אחרי המשחק, "נקווה מאוד שבעוד חודשיים לא נסתכל אחורה ונגיד, זה היה המשחק שעלה לנו בפלייאוף".

בכל הנוגע ליכולת הטענות במכבי לא היו לזריקה האחרונה של דרק וויליאמס, אלא למה שקרה כמה דקות לפני כן, שהצהובים נתנו לדווין בייקון להתחמם, ולא הוציאו לו את הכדור מהיד, "לשחק עם שחקן כזה אחד על אחד, זה בלשון המעטה לא חכם", סיפרו בקבוצה, "יש לו יכולות אישיות ברמה הכי גבוהה ביורוליג, ואחרי סל אחד צריך להבין שהכדור לא אמור ללכת אליו, לא אחרי 3 סלים. לקח לנו מחצית שלמה להיכנס לאנרגיות ולרצות את המשחק הזה כמו שהם רצו, וחבל, זה כבר היה קשה מדי לסגירה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
החטאה קריטית אבל משחק מצוין. בולדווין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

3.

ובכל זאת מכבי יוצאת מהאואקה עם שתי נקודות אור. הראשונה היא כמובן בונזי קולסון שרשם משחק מדהים עם מדד של 41 נקודות, כשהשורה הסטטיסטית שלו כוללת 11 מ-12 מהשדה, כולל 5 מ-6 מחוץ לקשת, 48 שעות בלבד אחרי שקלע 19 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים על פרטיזן בלגרד, כשבטווח הוא חוגג את יום הולדתו ה-27.

הנקודה השנייה היא וויד בולדווין שקלע 21 נקודות, מתוכן 13 ברבע האחרון עליו השתלט, וזאת למרות ההחטאה הדי נוחה שלו במאני טיים. בולדווין נכנס למקום שהשאיר לורנזו בראון באחד ממשחקיו היותר חלשים העונה, ניער מעליו את הפציעה שבגללה החמיץ חודש, והראה שלמכבי יש על מי לסמוך לקראת המשך הדרך.

אוסטין הולינס, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עשוי למצוא את עצמו בחוץ. הולינס/דני מרון

4.

במכבי תל אביב צפויים להודיע בתחילת השבוע לג'יילן אדאמס כי הם לוקחים את האופציה עליו עד לסיום העונה. אלא שלצד ההחלטה הזאת הצהובים עשויים לקבל החלטה נוספת, שכן הרוטציה בסיטואציה הקיימת לא מאפשרת לחלק מהשחקנים לעלות על הפרקט.

דארן היליארד לא שיחק בכלל בשני המשחקים השבוע, אוסטין הולינס שיחק 5 דקות בממוצע, ולא לדבר על יפתח זיו שלא מתלבש ורפי מנקו שלא משחק בכלל. במכבי יודעים שיותר מדי שחקנים מאוכזבים ממעט דקות משחק עשוי להוביל לתוצאות לא טובות, ולצד ההחלטה לשמור על אדאמס הם עשויים בתקופה הקרובה לוותר על אחד הגארדים האחרים, כשייתכן מאוד שזה יהיה דווקא הולינס, הזול מבין האמריקאים הנוספים.

אחת הבעיות לגבי הולינס היא העובדה שמכבי לא רשמה אותו למשחקי הליגה, בניגוד לאדאמס והיליארד, ובהנחה שהקבוצה תביא בתקופה הקרובה שחקן פנים במקומו של אלכס פויתרס ותרשום אותו גם לליגה, היא תשמור לעצמה רק מקום אחד לחילוף, שאם תחליט לבצע אותו היא תצטרך לגרוע את אחד משחקני הסגל הנוכחי מהסגל לליגה.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
אין לו יותר מדי זמן להתאושש. לורנזו בראון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

5.

לצהובים אין יותר מדי זמן להתאושש מהאכזבה באתונה. כבר ביום שני הקרוב (18:00) הם יפגשו את בני הרצליה ברבע גמר גביע המדינה, כשהקבוצה מהשרון יושבת טוב על הזיכרון של אנשי מכבי. הרצליה הייתה זו שהדיחה את הצהובים בחצי גמר הפלייאוף אשתקד, ולפני קצת יותר מחודש גברה עליהם בהיכל מנורה.

"אנחנו יודעים כמה חשוב המשחק נגד הרצליה", סיפרו בקבוצה עוד לפני היציאה לאתונה, "כולם מסביב זוכרים את התחושה של לסיים עונה ללא תואר, ואנחנו רוצים כבר לקחת גביע שיכול לחבר אותנו קדימה. זה משחק חשוב ומאמינים שהשחקנים יודעים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully