וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה סופית העברתו של סתיו נחמני לחדרה, גם תמיר גלזר בדרך

15.1.2023 / 10:22

בית"ר צפויה לשחרר את החלוץ אחרי מכבי תל אביב, גם הקשר שעל סיכומו פורסם בוואלה! ספורט יגיע במהלך השבוע. בוראר המאכזב עשוי להיות משוחרר, בקבוצה הגיבו ל-2:2 בקרית שמונה: "משחק שהיה צריך לנצח בכל מחיר"

תקציר ה-2:2 של עירוני קרית שמונה מול הפועל חדרה/ספורט1

הפועל חדרה יצאה ברגשות מעורבים מהתיקו 2:2 מול עירוני קרית שמונה אתמול (שבת). מצד אחד שמחו בקבוצה על משחק נוסף ללא הפסד ונקודה יקרה בחוץ, שהושגה בדרך למטרה שהיא הבטחת ההישארות בליגה, אולם מנגד הביעו גורמים במועדון אכזבה מפספוס של שתי נקודות לאחר שכבר עלו ליתרון 1:2, אך ספגו שער שוויון מאכזב לקראת הסיום.

"יש משחקים שצריך לדעת לנצח בכל מחיר", אמרו בקבוצה, "אתמול היה משחק כזה. ניצחון היה מביא אותנו כמעט סופית לחוף מבטחים והיינו בורחים בצורה משמעותית מחבורת התחתית. חבל שלא ידענו לשמור על היתרון".

סתיו נחמני שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
סתיו נחמני שחקן בית"ר ירושלים/דני מרון

בתוך כך, מקווים בהפועל חדרה לסגור עוד השבוע את חיזוק הסגל כאשר ביממה האחרונה סוכמה סופית העברתו של סתיו נחמני, שחקנה של מכבי חיפה שמושאל כעת לבית"ר ירושלים. כל הפרטים הכספיים עם השחקן סוכמו, וכך גם עניין ההשאלה ממכבי חיפה. בחדרה מאמינים שנחמני ישוחרר סופית מבית"ר אחרי משחקה מחר נגד מכבי תל אביב.

שחקן נוסף שצפוי להצטרף במהלך השבוע הוא תמיר גלזר, שכבר סיכם את תנאיו כפי שפורסם בוואלה! ספורט. לקשר, שקיבל אור ירוק להשתחרר מהפועל חיפה, יש הצעות נוספות מליגת העל, אך הוא מעדיף לקבוצה שבמדיה שיחק בעונה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן הפועל חדרה סמי בוראר. מאור אלקסלסי
שחקן הפועל חדרה סמי בוראר/מאור אלקסלסי

באשר למצבת הזרים, מי שמאכזב מאוד במשחקים האחרונים הוא הקשר הבלגי סמי בוראר, שאף היה מעורב אתמול בתקרית משמעתית כאשר ירד לחדר ההלבשה ולא נשאר עם חבריו על הספסל לאחר שהוחלף. בחדרה כועסים על התנהלותו של בוראר וישנם גורמים ששוקלים את שחרורו.

החלוץ סטיבן אלפרד, שסיפק משחק טוב בקרית שמונה ואף כבש שער סוף סוף, צפוי לקבל קרדיט מהמאמן אסף נימני ולא יוחלף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully