וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר גלזר ורוסלן ברסקי סיכמו את תנאיהם בהפועל חדרה

הקשר צפוי לבקש שחרור מהפועל חיפה בקרוב כדי לחזור לקבוצתו הקודמת, גם שחקן בני ריינה בדרך. בקבוצה מרוצים מ"נקודה יקרה בדרך למטרה", ומחמיאים לאסף נימני

תקציר ה-2:2 הדרמטי של הפועל חדרה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

בהפועל חדרה הביעו הבוקר (שני) שביעות רצון גדולה מאוד מהנקודה היקרה שהושגה בתיקו 2:2 נגד מכבי בני ריינה. באחד המשחקים המשוגעים שנראו העונה בליגת העל, הצליחה חדרה למחוק פיגור כפול עמוק בתוך תוספת הזמן, ועם שערים של אייל חן וניב גוטליב רשמה הקבוצה של אסף נימני קאמבק אדיר.

נימני זוכה למחמאות רבות על עבודתו מאז תחילת העונה, ובמועדון לא מתייחסים לכל רעשי הרקע מסביב. "אסף עובד בתנאים לא קלים, בתקציב נמוך ועם סגל מוגבל בלא מעט עמדות, ועדיין מצליח להביא תוצאות", אמר גורם בהפועל חדרה. "נימני מסור מאוד לעבודה שלו, הוא נחוש להצליח למרות כל הרעשים מסביב וחבל שחלק מהאוהדים לא מבין שלפעמים המטרה מקדשת את האמצעים. יש קבוצות בליגה, עם סגלים נוצצים בהרבה, שהיו מתות להיות במקום של חדרה בשלב הזה".

בחדרה מתגאים בנתון מחמיא ביותר העונה: כל ארבעת הפסדי הליגה של הקבוצה הגיעו מול שלוש הגדולות, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. "אם נמשיך בדרך הזאת, נגיע למקומות שאנחנו רוצים. התיקו הזה הושג בעזרת המון אופי ונחישות, גם של המאמן וגם של השחקנים, זאת נקודה יקרה בדרך אל המטרה שהצבנו לעצמנו", אמרו במועדון בסיום המשחק.

רוסלן ברסקי, מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
רוסלן ברסקי צפוי לעבור מבני ריינה להפועל חדרה/מאור אלקסלסי

למרות המיקום בטבלה, בקבוצה לא מסתנוורים מהמצב ולכולם ברור שיש צורך להתחזק עם פתיחת חלון ההעברות מחר. רוסלן ברסקי כבר סיכם את תנאיו וצפוי להגיע מבני ריינה, כאשר שם מעניין נוסף שעלה על הפרק הוא של הקשר תמיר גלזר, שגם עמו יש סיכום עקרוני. גלזר לבש את מדי הפועל חדרה בעונה שעברה ולוואלה! ספורט נודע כי הוא צפוי לבקש שחרור מהפועל חיפה בקרוב מאוד, כדי לחזור לקבוצה מהשרון.

בחדרה ינסו לחזק גם את החלק הקדמי, כאשר בצוות המקצועי מעדיפים לצרף חלוץ ישראלי. סתיו נחמני כבר סיכם את תנאיו, אך מכבי חיפה מתעקשת להכניס לחוזהו סעיף לפיו ישותף לפחות ב-40% מדקות המשחק, דבר שבחדרה לא מוכנים להבטיח מראש. גם שמו של דור ג'אן עלה על הפרק, במקרה שהאחרון ישוחרר ממ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully