וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע מאוכזבת: "מדהים שכמה שעות גשם משביתות משחק". שוער חדש חתם

15.1.2023 / 9:15

השחקנים הופתעו מדחיית המשחק מול סכנין: "נצטרך לחזור על אותה הכנה". תום עמוס, שוער יהודי-שבדי בן 24, הצטרף במקום אליאסי

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.1/ספורט1

בהפועל באר שבע חזרו אמש (שבת) מאוכזבים מהצפון אחרי שהמשחק מול בני סכנין נדחה למועד אחר עקב תנאי המגרש. "מדהים שכמה שעות של גשם, משביתות משחק בליגת העל בשנת 2023", אמר שחקן בקבוצה הבוקר.

שחקן אחר הוסיף: "זה אף פעם לא נעים לנסוע צפונה, לעשות לילה במלון ואז להבין שהמשחק מבוטל ונצטרך שוב לנסוע לעשות את אותה הכנה". מסתבר ששחקנים רבים בקבוצה ששומרים שבת ולא פותחים מכשירים סלולריים, לא היו מודעים לפרסומים המוקדמים אתמול בצהריים בדבר האפשרות שהמשחק יבוטל עקב תנאי המגרש. "כל החדרים היו באותו מסדרון ואז התחילו אחרי 16:00 לדבר על זה שכנראה יבטלו את המשחק ואז כולם הבינו שיש בעיה", סיפרו שחקנים. "מאוחר יותר אליניב כינס אותנו ואמר שזה המצב ושחוזרים הביתה בלי לשחק".

בהפועל באר שבע גם היו כאלה שהתייחסו לביטול בצורה יותר נינוחה. "מה שלא תלוי בנו, אין מה להתבאס. זה המצב וצריך לקבל את זה. עדיף היה לבטל מאשר לשחק בתנאים שהיו כשהכדור בקושי זז".

כך או אחרת, בקבוצה כבר מתחילים הבוקר בהכנות לגמר גביע הטוטו ביום רביעי מול מכבי נתניה ומקווים שהעובדה כי לא שיחקו אתמול, תביא את השחקנים יותר טריים למשחק שיערך באיצטדיון שלמה ביטוח. "אנחנו הולכים על המשחק בכל הכוח. זה תואר ואחרי שעפנו מגביע המדינה, צריך לתת הכל כדי לזכות בגביע הנוסף שמתחרים עליו", אמרו הבוקר בקבוצה.

תום עמוס, הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
ברוכים הבאים. עמוס/אתר רשמי, הפועל באר שבע

היום הודיעה הקבוצה על החתמתו של השוער היהודי-שבדי, תום עמוס, שישמש שוער שלישי אחרי עומרי גלזר ואריאל הרוש. ניב אליאסי הושאל להפועל ניר רמת השרון.

עמוס בן ה-24 מתנשא לגובה של 1.96 מטר. הוא גדל במחלקת הנוער של גטבורג וגם רשם במדיה 5 הופעות. בעונת 2021 הושאל לקבוצת אוטסיקטנס מהליגה השלישית ובעונה החולפת רשם 8 הופעות בליגת המשנה בשבדיה במדי סודרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully