וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.1: ארסנל בעקבות ראפיניה, האזר יחבור לרונאלדו?

אחרי שאיבדה את מודריק לצ'לסי, מוליכת הפרמיירליג רוצה את הקיצוני של ברצלונה. הבלגי שוחח עם רודי גרסיה ושוקל לעבור לאל נאסר

תקציר ניצחונה של ברייטון 0:3 על ליברפול/ספורט1

העברות

* העברת ענק באנגליה: צ'לסי השלימה את המחטף מארסנל ורכשה משחטאר דונייצק תמורת כ-100 מיליון יורו את האוקראיני מיכאילו מודריק בן ה-22, שחתם על חוזה עד קיץ 2031. לידיעה המלאה

* לידס הודיעה על החתמתו של חלוץ הופנהיים, ג'ורג'יניו רוטר, לחמש וחצי שנים. הצרפתי בן ה-20 הצטרף לג'סי מארש תמורת 36 מיליון פאונד.

* הקשר האחורי המבטיח נואה אמבמבה עבר מקלאב ברוז' לבאייר לברקוזן תמורת 100 אלף יורו בלבד. הבלגי בן ה-18 כבר סיכם על מעבר בקיץ אז חוזהו היה אמור להסתיים. בברוז' הבינו והסכימו למעבר מיידי תמורת הסכום הזעום יחסית.

* טייסון חוזר לאירופה. הברזילאי בן ה-35 שכיכב בשחטאר דונייצק בשנים 2013-2021, עזב את אינטרנסיונאל לחתם לעונה וחצי בפאוק סלוניקי.

* מגן שמאלי חדש לאוגסבורג מהבונדסליגה: דויד צ'ולינה הקרואטי, שנרכש מהיידוק ספליט תמורת כ-700 אלף יורו וחתם עד 2027.

שמועות

* ארסנל מחפשת שחקן כנף אחר בעקבות המחטף של צ'לסי על מודריק ובספרד טוענים כי על הכוונת שלה נמצא ראפיניה, הקיצוני הברזילאי של ברצלונה, עליו דורש ז'ואן לאפורטה 100 מיליון יורו. גם לאנדרו טרוסאר מברייטון מועמד.

* על פי דיווחים באיטליה, אינטר מביעה עניין רב בג'ורג'ו סקאלביני כמחליפו האפשרי של מילאן שקריניאר. הסלובקי כנראה בדרך החוצה כשהמועמדת העיקרית לצרף אותו היא פריז סן ז'רמן. הנראזורי סימנו את סקאלביני, בלמה בן ה-19 של אטאלנטה, שכבר הספיק לרשום 3 הופעות בנבחרת הבוגרת של איטליה.

* התחממות בגזרת אל נסאר ואדן הזאר שעליה דווח לא מעט בימים האחרונים. על פי דיווחים בצרפת, במהלך סוף השבוע הבלגי שוחח עם המאמן רודי גרסיה - מה שעשוי להראות על כך שהוא פתוח להצטרפות לקבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו. הזאר שיחק תחת גרסיה בהצלחה פנומנלית בליל בשנים 2008-2012.

* יונוס מוסא שהרשים מאוד במדי נבחרת ארה"ב במונדיאל, צפוי לסיים את העונה בוולנסיה חרף התעניינות הולכת וגוברת מצידן של צ'לסי וארסנל. ההערכה היא שהוא יעבור בקיץ לאחת מהקבוצות המובילות בפרמיירליג.

* אחרי ההחלטה של טוטנהאם לא להציע ללוקאס מורה חוזה חדש, ייתכן ששחקן ההתקפה הברזילאי ישוב למולדתו כבר בינואר. כמה מקבוצות המובילות בברזיל מגלות בו עניין רב. סאו פאולו, בה החל את הקריירה, פייבוריטית להחתימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully