וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק הגרוע ביותר שלי במועדון": קלופ מתוסכל אחרי הפסד נוסף

עודכן לאחרונה: 14.1.2023 / 22:33

המאמן הגרמני התנצל בפני האוהדים ולקח אחריות: "התקופה הרעה עליי, זה מתסכל בצורה בלתי רגילה". ברשת ביקרו את היכולת של האדומים: "ברייטון שחטה אותם, הם זקוקים לסגל חדש"

תקציר ניצחונה של ברייטון 0:3 על ליברפול/ספורט1

העונה המסויטת של ליברפול המשיכה הערב (שבת) עם הפסד משפיל של 3:0 אצל ברייטון. זה היה ההפסד השישי העונה בפרמיירליג של יורגן קלופ ושחקניו שהוריד אותם למקום התשיעי בטבלה, מקום אחד מעל מאכזבת אחרת - צ'לסי.

טרנט אלכסנדר ארנולד, שחקן ליברפול. GettyImages
חסרי אונים. אלכסנדר ארנולד/GettyImages

במשחק, אותו המאמן הגרמני הגדיר כ"גרוע ביותר שלו במועדון", האדומים בעטו רק שש פעמים לשער של השחפים, הנתון הנמוך ביותר שלהם במסגרת הליגה מזה יותר משש שנים.

קלופ ניסה למצוא את הסיבות להפסד שני ברציפות: "אנחנו מודאגים מאיך שאנחנו נראים בתקופה הזאת. אנו צריכים להיות יותר יצירתיים עם האופציות שיש לנו כרגע בסגל. אין שום סיבה שנראה ככה, לא יכולתי לדמיין שזו תהיה ההופעה שלנו. אני לוקח אחריות מלאה על התקופה בה אנו נמצאים ועל המשחק. זה מתסכל בצורה בלתי רגילה".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

מאמן ליברפול הוסיף: "הבעיות שהיו לנו היום הן אותן בעיות שהיו לנו לפני שבוע. אנחנו לא מנצחים בנקודות מפתח במשחק וזה גורם לנו לקרוס. נקודת האור היא הקהל. הוא יודע שאנחנו בזמנים לא טובים והמשיך לעודד, בגלל זה הלכתי והתנצלתי בפניו עם שריקת הסיום".

ג'ורדן הנדרסון, קפטן המייטי רדס ששב ממונדיאל בו הציג יכולת טובה, חזר למדי מחזיקת הגביע ומאז לא הזכיר את הרמה הגבוהה ממדי נבחרת אנגליה: "זאת כנראה ההופעה הגרועה ביותר שלנו בשנים האחרונות. אנחנו נמצאים בנקודה בה המורל הקבוצתי בשפל חסר תקדים, מרוקנים מאנרגיות".

יורגן קלופ, מאמן ליברפול. GettyImages
התנצל בפני הקהל. קלופ/GettyImages

ברשת צחקו על היכולת של ליברפול, בעיקר ההגנתית ועל הקישור שלא מתפקד העונה: "ברייטון שחטה אותם", "עכשיו הם מבינים כמה סאדיו מאנה חסר להם", "ליברפול זקוקה לסגל חדש", "החדשות הטובות של ליברפול - משחקים מול צ'לסי בשבוע הבא. החדשות הטובות של צ'לסי - משחקים מול ליברפול בשבוע הבא".

ליברפול תשלים בשלישי את משחקה החוזר בגביע האנגלי מול וולבס (21:45, ספורט2) ותפגוש בשבת (14:30) את צ'לסי במסגרת המחזור ה-21 בפרמיירליג.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully