וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה לאכזב: רק 1:1 לאתלטיקו באלמריה, חוסלו כבש מהחצי

אחרי ההפסד לברצלונה, הקולצ'ונרוס מעדו גם מול קבוצת התחתית וגם הטופ 4 בסכנה. חלוץ אספניול סידר לה 1:2 על חטאפה

תקציר: בטיס - ברצלונה 2:2 (4:2 בפנדלים)/ספורט 1

ריאל מדריד וברצלונה נמצאות אומנם בסעודיה כדי לקיים שם את גמר הסופרקופה, אך בינתיים המחזור ה-17 נמשך. במשחק המוקדם ניצחה אספניול 1:2 את חטאפה ועקפה אותה בטבלה. אתלטיקו מדריד המשיכה לאכזב עם 1:1 מול אמריה החלשה.

חוסלו, חלוץ אספניול. Denis Doyle, GettyImages
שער מרהיב מהחצי. חוסלו/GettyImages, Denis Doyle

חטאפה - אספניול 2:1

יום חדש של משחקים בספרד נפתח עם שער מרהיב, כזה שבהחלט יהיה מועמד לשער היפה ביותר של השנה. אספניול חטפה כדור בעיגול האמצע, וחוסלו מיד זיהה שהשוער דויד סוריה נמצא הרחק מהשער, בעט מהחצי וכבר בדקה השישית חגג את שערו העשירי העונה - הוא השחקן הראשון ב"לה ליגה" שמגיע למספר שערים דו ספרתי עונה רביעית ברצף. דקה אחת בלבד חלפה וחטאפה חזרה למשחק משער של אנס אונאל הטורקי, אלא שבמחצית השנייה חוסלו גם הוסיף בישול לחאבי פואדו שבדקה ה-62 השיב את האורחת ליתרון עם שערו השלישי בשלושת המשחקים האחרונים. אספניול חוגגת ניצחון ליגה ראשון מאז ה-16 באוקטובר וקפצה מהמקום ה-19 שמתחת לקו האדום עד למקום ה-13, לעומתה חטאפה נותרה במרחק שתי נקודות מהקו האדום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד מול אלמריה. רויטרס
נותר לבד בהתקפה של אתלטיקו. גריזמן/רויטרס

אלמריה - אתלטיקו מדריד 1:1

ההפסד לברצלונה במחזור הקודם פגע קשות באתלטיקו מדריד, שראתה את ויאריאל ובטיס מנצחות והיא נדחקה למקום השישי. אתלטיקו חזרה אומנם למקום הרביעי בזכות הנקודה הזו, אבל היא המשיכה להציג יכולת חלשה בעונה עגומה מאוד שלה עד כה. אנחל קוראה, שפתח בהרכב במקום ז'ואאו פליקס שעזב, העלה את אתלטיקו ל-0:1 מוקדם יחסית (18) אבל בילאל טורה השווה למארחים (37) עם נגיחה עוצמתית מקרוב. אתלטיקו ניסתה להכריע את המשחק, אבל מוראטה המחליף החמיץ ובדקה ה-87 סרחיו רגילון הורחק בצהוב שני, 20 דקות אחרי שנכנס כמחליף.

ביום שני: קאדיס - אלצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully