וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים אותו? צפו בשער המרהיב של האריס מדוניאנין מול פיינורד

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 23:58

אקס מכבי תל אביב שיחגוג בעוד חודשיים את יום הולדתו ה-38 הימם את קבוצת הפאר בגביע ההולנדי והעלה את זוולה ל-0:1, לפני שהפסידה 3:1

האריס מדוניאנין כובש מול פיינורד/ספורט1

האריס מדוניאנין יחגוג בעוד חודשיים את יום הולדתו ה-38, אך כוחו עוד במותניו. אקס מכבי תל אביב כבש הערב (חמישי) שער מרהיב במסגרת הגביע ההולנדי, כשסובב כדור אדיר בדקה השלישית והעלה את זוולה שלו ל-0:1 מפתיע על פיינורד (אופיר מרציאנו ראה את הנעשה מהספסל). לצערו, בהמשך קבוצת הפאר הפכה את התוצאה ולבסוף ניצחה 1:3.

הקשר הבוסני, ששיחק עבור הצהובים בשתי קדנציות שונות - מ-2010 עד 2012 ואז שוב בעונת 2016/17, עבר מאז גם בגזיינטפ, דפורטיבו לה קורוניה, פילדלפיה וסינסינטי, לפני שחתם בקיץ שעבר בזוולה מליגת המשנה, ובכך שב להולנד, לראשונה זה 14 שנה.

שחקן זוולה האריס מדוניאנין. ANP, GettyImages
איזה גול. מדוניאנין/GettyImages, ANP

"הגעתי לישראל ב-2010 וכמובן גם בקדנציה השנייה כדי לקחת תארים", אמר ב-2017 בריאיון ליניב טוכמן. "והתמונה הידועה אחרי גמר הגביע שירדתי מהדשא בוכה, היא משהו שאני לוקח איתי לכל החיים. היה כל כך קשה לי באותו ערב. היינו הרבה יותר טובים ממכבי חיפה. היו לנו המון מצבים. ניצחנו לפני הגמר את אותה מכבי חיפה בליגה 0:6, אבל אלוהים לא רצה שניקח את הגביע הזה. זה שלא לקחתי כאן כלום יושב לי על הלב ובראש. אבל אני מאושר שהגעתי לישראל והכרתי את ישראל ואת מכבי תל אביב. אני לא מצטער לרגע שהגעתי לכאן פעמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully