וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיכוי שהעסקה עם האמריקאים תקרה גבוה בהרבה מהסיכוי שלא תקרה"

12.1.2023 / 19:14

זאב גרינברג, מבעלי הפועל תל אביב, הביע אופטימיות לרכישת הקבוצה בראיון לרשת ב': "בוקסנבוים? מקווה שיחזור, הייתה לו תרומה אדירה בנוער. דראפיץ'? דיברתי איתו ביום שהתפטר וזה לא היה הכיוון"

חיים סילבס מוצג כמאמן הפועל תל אביב/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: דן בוגוסלבסקי

הפועל תל אביב חוותה בימים האחרונים את אחד השבועות הסוערים שידעה בשנים האחרונות. האדומים נחלו את התבוסה הגדולה בתולדותיהם בליגת העל עם 6:0 משפיל להפועל באר שבע, וכעבור יממה הודיעו המאמן סלובודן דראפיץ' והמנהל המקצועי עומר בוקסנבוים על התפטרותם. חיים סילבס הגיע במקום דראפיץ', ופרט לעניינים על המגרש מרחפת מעל המועדון גם עסקת העברת האדומים לידי רוכשים אמריקאיים. אחד מבעלי הקבוצה, זאב גרינברג, התראיין היום (חמישי) לתכנית "כאן ספורט" ברשת ב' והתייחס לנושאים הבוערים.

"היה שבוע קשה, הפועל תל אביב לא צריכה להיראות ככה, אין שום סיבה בעולם שהיא תיראה ככה", אמר גרינברג בנוגע לתבוסה בטרנר, "השינויים בצוות המקצועי? לא אנחנו עשינו אותם, זו החלטה שלהם בלבד. אנחנו עדיין נלחמים על עומר בוקסנבוים ורוצים שהוא יישאר".

עומר בוקסנבוים מנהל מקצועי הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
"רוצים שהוא ישאר". בוקסנבוים/אודי ציטיאט

על השעות הדרמטיות שלפני עזיבת דראפיץ': "אני הייתי במתחם בשעות הצהריים, נכנסתי לסלובו לשיחה ארוכה וזה לא היה הכיוון. לא רק שלא פיטרנו, דיברנו על איך יוצאים מהמצב הזה. משהו קרה בין השעה חמש - שש בערב שעזבתי ועד שהתפרסמה ההודעה. אני לא חושב שהניסנובים חשבו אחרת ורצו שסלובו יתפטר, אני כבר לא הייתי במתחם. אני מאוד מקווה שבוקסנבוים יחזור, הוא היה כמה שנים במועדון ובנוער הייתה לו תרומה אדירה. כשמישהו טוב, חרוץ ולויאלי למועדון - זה לא משנה אם הוא עובד בנוער או בבוגרים".

על הגעת סילבס: "הסיבה שסילבס חתום לחצי שנה זה בגלל הדרישות של קבוצת הרוכשים האמריקאית שפשוט לא מוכנה להסכם מעבר לחצי שנה. המו"מ איתם נראה רציני, אלה אנשים רציניים שמקדישים כל יום לשיחות עם המנהלים והצוות המקצועי על כל הפרטים הקטנים, כל שחקן ושחקן, כל פרט הכי קטן. עד עכשיו בכל נושא הרכש הם דרשו גם דו"חות ופרטים על כל שחקן ושחקן וזה לא היה פשוט".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
חתום רק לחצי שנה בגלל דרישת האמריקאים. סילבס/ניב אהרונסון

גרינברג המשיך לפרט בנוגע לשיחות עם האמריקאים והוסיף: "מהתחלה מתווה העיסקה היה שהם נכנסים רק בשנה הבאה, אין מה לעשות בענין. אני עדיין מאמין שלא ניכנס למאבקי תחתית ובטח ובטח שלא נרד ליגה. אני לא חושב שיש לנו סגל לפלייאוף עליון, לפחות לא הסגל הנוכחי, אבל עם חיזוק נכון דברים יכולים לקרות. הקבוצה היום נשענת על שחקני מחלקת הנוער, זאת לא הייתה התכנית, גוייסו שחקנים עם נתונים מוכחים ולא הצלחנו. אני לא יכול להגיד מה הסיבה, כמעט כל השחקנים שבאו עם רזומה ויכולות מוכחות לא הוכיחו את עצמם, למה? אני לא יודע".

תחושותיו לגבי האמריקאים: "אני חושב שהסיכויים שהעיסקה תקרה הרבה יותר גבוהים מהסיכויים שלא תקרה".

סילבס הוצג: "הפועל תל אביב זאת הזדמנות להצליח, מעטים יגידו לה לא"
איליץ' נחת לקראת חתימה בהפועל תל אביב. בוקסנבוים יחזור?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully