וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליץ' נחת לקראת חתימה בהפועל תל אביב. בוקסנבוים יחזור?

12.1.2023 / 15:45

הקשר הקרואטי הגיע ארצה ואמור להצטרף בכפוף לתוצאות הבדיקות הרפואיות. במועדון פנו למנהל המקצועי היוצא וביקשו ממנו להישאר במערכת, מרבית הסיכויים שיעזוב בכל מקרה. סלליך בדרך לקפריסין

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:6/ספורט 1

בעלי הפועל תל אביב מנסים לשכנע את עומר בוקסנבוים לחזור בו מהתפטרותו ומעוניינים שיישאר במערכת. בוקסנבוים ביקש מספר ימים לחשוב על כך, אך ההערכה היא כי לא ישנה את החלטתו.

כזכור, אתמול (רביעי) בוקסנבוים הודיע על החלטתו לסיים את תפקידו אחרי רצף תוצאות מאכזבות, כשהשיא הגיע במחזור האחרון עם תבוסה 6:0 להפועל באר שבע - היה ההפסד הגדול ביותר של המועדון בליגה הבכירה. עם זאת, אי ההסכמה העיקרית בין בוקסנבוים לראשי המועדון הייתה על תקציב הרכש בינואר, כך שאם ראשי הפועל תל אביב יחליטו בסופו של דבר להעמיד תקציב שיאפשר צירוף של ארבעה או חמישה שחקנים, ייתכן שבוקסנבוים יישאר למרות הכל.

השחקן הראשון שצפוי להצטרף לסגל הפועל תל אביב בינואר הוא הקשר הקרואטי הרוויה איליץ', שהיום נחת בישראל, ביממה הקרובה יעבור בדיקות רפואיות ובסיומן הוא צפוי לחתום. איליץ' בן ה-23 משחק בקבוצת ביילו ברדו מליגת המשנה בקרואטיה, אך גדל במחלקות הנוער של אוסייק ודינמו זאגרב וב-2017 עבר לפרימוורה של פסקארה האיטלקית. אחרי עונה לא מוצלחת בארץ המגף, שב לקרואטיה ומאז שיחק בכמה קבוצות בליגת המשנה. העונה רשם 15 הופעות בליגה ובהן בישל 5 שערים.

שחקן הפועל תל אביב סינטאיהו סלליך. דני מרון
בדרך לקפריסין. סלליך/דני מרון

בינתיים בגזרת השחקנים, סינטאיהו סלליך צפוי לעזוב בקרוב. במועדון רוצים לחסוך את שכרו של שחקן הכנף וכתוצאה מכך הוא הוצא מהסגל בחודשיים האחרונים והתאמן בצד בחלק מהאימונים, בהוראת הבעלים.

סלליך חתום על חוזה לעוד עונה וחצי, אך הוא מחפש לעזוב בהקדם, גם אם זה יהיה בהשאלה עד סיום העונה. לשחקן שתי הצעות מקפריסין והוא עשוי לחתום באי השכן בימים הקרובים. אחת הקבוצות שאיתן הוא מנהל משא ומתן היא נאה סלמיס פמגוסטה, המדורגת במקום השמיני בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully