וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן נכנס כמחליף והחמיץ, ויאדוליד שוב הפסידה

פלאסון (65) כיפר על החמצת פנדל והעניק לראיו 0:1 בחוץ עם שער מיד אחרי ההזדמנות של וייסמן, שנכנס כבר בדקה ה-28. ריאל סוסיאדד ניצחה 1:3 בדרבי הבאסקי את אתלטיק בילבאו, 1:2 לג'ירונה על סביליה, ויאריאל נעצרה עם 1:1 בוויגו

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.1/ספורט1

המחזור ה-17 בליגה הספרדית יצא לדרך אמש (שישי), כשסלטה ויגו הצליחה לעצור את ויאריאל עם 1:1 ביתי שסידר לה נקודה יקרה בתחתית על חשבון קיקה סטיין ושחקניו שהגיעו אחרי שישה ניצחונות ברצף. שון וייסמן שיחק 62 דקות כמחליף בשבת, בהפסד הביתי של ויאדוליד 1:0 לראיו וייקאנו. סביליה הפסידה 2:1 אצל ג'ירונה, בעוד ריאל סוסיאדד תקעה יתד במקום השלישי עם 1:3 בדרבי מול בילבאו.

ג'רארד מורנו ושחקני ויאריאל. Octavio Passos, GettyImages
יתרון שלא הספיק. ג'רארד מורנו/GettyImages, Octavio Passos

סלטה ויגו - ויאריאל 1:1

הצוללת הצהובה הגיעה להתארח באצטדיון בלאידוס כשהיא במומנטום נהדר, עם עם שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אבל נעצרה דווקא מול קבוצת התחתית שלא הפסידה בליגה בשני המשחקים מאז החזרה מהפגרה. הריצה של ויאריאל הגיעה לשיא כאשר במחזור הקודם ניצחה 1:2 את ריאל מדריד, אבל מול התכולים מוויגו גם יתרון מוקדם שקבע ג'רארד מורנו (15) לא הספיק, כי הנורבגי יורגן סטרנד לארסן קבע חלוקת נקודות כאשר הכניע את פפה ריינה בדקה ה-72 - השוער בן ה-40 שעמד בשער בעקבות מכירת חרונימו רולי לאייאקס.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שון וייסמן שחקן ויאדוליד לפני אוסקר ולנטין שחקן ראיו וייקאנו. Quality Sport Images, GettyImages
הבצורת נמשכת. שון וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

ויאדוליד - ראיו וייקאנו 1:0

הפסד רביעי רצוף על האפס למארחת, שמסתבכת מאוד בתחתית וניצבת רק שתי נקודות מעל הקו האדום. שון וייסמן, שלא מצא את הרשת מאז ספטמבר, שוב התחיל על הספסל אבל נכנס כבר בדקה ה-28 בעקבות פציעתו של קנדי ולא הצליח לשבור את הבצורת. ג'ורדי מאסיפ עצר פנדל של איסי פלאסון בדקה ה-33, אבל וייסמן רשם החמצה גדולה בדקה ה-64 ומיד לאחר מכן פלאסון כיפר על ההחמצה שלו עם שער נאה שהעלה את ראיו למקום השמיני אחרי שגם היא לא ניצחה בשלושת המחזורים הקודמים.

יאנחל הררה שחקן ג'ירונה חוגג שער. Alex Caparros, GettyImages
טאץ' יפה שסידר ניצחון דרמטי לג'ירונה. יאנחל הררה/GettyImages, Alex Caparros

ג'ירונה - סביליה 1:2

אחרי הניצחון על חטאפה, הקבוצה של חורחה סמפאולי חזרה לסורה עם הפסד בג'ירונה ונותרה צמודה לקו האדום. גם בביקור הקודם שם סביליה הפסידה, והפעם איבדה יתרון אחרי שער בכורה בלה ליגה של טאנגי ניאנזו (13). כריסטיאן סטואני הבלתי נגמר השווה מיד בפתיחת המחצית השנייה ושתי דקות לסיום היה זה יאנחל הררה שהקפיץ מעל יאסין בונו אחרי איבוד רשלני של ניאנזו ליד הרחבה.

טאקפוסה קובו, שחקן ריאל סוסיאדד. GettyImages
ניצחון שביעי רצוף. קובו/GettyImages

ריאל סוסיאדד - אתלטיק בילבאו 1:3

לאחר פתיחת העונה הנהדרת שלה, הנפילה התחילה להיות מורגשת בבילבאו. דווקא עם שני ניצחונות בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות, האורחת בדרבי הבאסקי רשמה משחק לא טוב והפסידה בדרך למקום השמיני בטבלה. סוסיאדד שנמצאת בכושר נפלא נותרה במקום השלישי ונהנתה משערים של אלכסנדר סורלות (25) שפתח את החגיגה, טאקופסה קובו (37) שכבש שער יוצא מן הכלל במהלך אישי מרשים ומיקל אויארסבאל (62) שהבטיח מהנקודה הלבנה שלוש נקודות בדרבי. אויהאן סאנסט עוד הספיק לצמק בדקה ה-40, אבל יריי אלבארס הורחק בדקה ה-60 עם העבירה שלו על קובו שגרמה לפנדל של סוסיאדד. המארחת עם ניצחון שביעי ברצף בכל המסגרות.

משחק נוסף:

אוסאסונה - מאיורקה 0:1
לאוסאסונה: איימאר אורוז (47)

משחקי יום ראשון בספרד

חטאפה - אספניול (15:00)
אלמריה - אתלטיקו מדריד (17:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully