וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 נקודות למדר בניצחון הגדול על באסקוניה, אפס חגגה בברצלונה

עודכן לאחרונה: 13.1.2023 / 23:37

הישראלי חזר לרוטציה וקיבל 14 דקות ב-65:83 המרשים של פרטיזן, אלופת אירופה השיגה 75:80, מילאנו המאכזבת הפסידה גם לז'לגיריס

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 78:87/ספורט1

שבוע היורוליג העמוס הגיע הערב (שישי) לסיומו עם ארבעה משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-19, לצד זה של מכבי תל אביב מול פנאתינייקוס. במוקד, ניצחה אנאדולו אפס את ברצלונה בקרב ענקיות.

ברצלונה - אנאדולו אפס 80:75

אפס יצאה עם ידה על העליונה בשחזור של גמר 2021, ובכך השכיחה את ההפסד לוולנסיה באמצע השבוע וקטעה רצף של שלושה הפסדי חוץ. ואסילי מיציץ' וטיבור פלייס לחצו על הגז בפתיחה והעניקו לאפס 9:21 עם תום הרבע הראשון. ניקולה קאליניץ' ניסה להחזיר את הקטלאנים לעניינים, אך במחצית עמד היתרון הטורקי על 28:39, וברבע השלישי התחמם שיין לארקין וקבע 40:55. קאליניץ' לא אמר נואש והוריד ל-71:67 בלבד, 2:30 דקות לסיום, אך פלייס ו-וויל קלייברן סגרו עניין. מיציץ' ולארקין הובילו עם 17 נקודות כל אחד, פלייס קלע 12. היגינס קלע 17 למפסידה, ניקולה מירוטיץ' הוסיף 15.

פרטיזן בלגרד - באסקוניה 65:83

לאחר ההפסד למכבי תל אביב, חזרה הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' למסלול הניצחונות, ועשתה זאת בצורה משכנעת במיוחד. באסקוניה, לעומת זאת, ממשיכה לאבד גובה, עם הפסד שלישי ברציפות. פרטיזן פתחה בסערה וברחה ל-12:27 לקראת סיום הרבע הראשון, ים מדר הצטרף לחגיגה וקבע יתרון שיא של 26:45 באמצע הרבע השני. הבאסקים לא ויתרו והורידו ל-49:43 ברבע השלישי, אך פרטיזן דהרה שוב קדימה בניצחון של יואניס פפאפטרו ואורוש טריפונוביץ', וסגרה עניין. טריפונוביץ' הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 15 נקודות, ים מדר שחזר לרוטציה של אוברדוביץ' פתח בחמישייה וסיים עם 10 נקודות (2 מ-2 ל-2, 6 מ-6 מהקו) ו-2 ריבאונדים ב-14 דקות. ואניה מרינקוביץ' קלע 16 לבאסקוניה.

שחקן ברצלונה קורי היגינס מול שחקן אנאדולו אפס אלייז'ה בריאנט. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
יהיה חם. היגינס מול בריאנט/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

וילרבאן - ולנסיה 83:79

לאחר הניצחון הגדול על אנאדולו אפס, חגגה ולנסיה ניצחון נוסף וחזרה למאבק על הטופ 8. הצרפתים, מנגד, עם הפסד חמישי ברציפות. צ'אבי לופס-ארוסטגי וג'ונה ראדבו בלטו עם 13 נקודות כל אחד, נאנדו דה קולו קלע 14 למפסידה.

מילאנו - ז'לגיריס קובנה 66:61

אחרי שתי תבוסות רצופות, אכזבת העונה של אטורה מסינה הסתפקה הפעם בהפסד צמוד יחסית. ז'לגיריס במומנטום הפוך עם שלושה ניצחונות רצופים וחמישה בששת המחזורים האחרונים, שהטיסו אותה במעלה הטבלה. רולאנד סמיתס הצטיין בפתיחה והעניק לז'לגיריס יתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון - יתרון עליו שמרה גם עם תום המחצית הראשונה. המארחת הצליחה לצמק, אך לא יותר. קבריוס הייז הצטיין עם 16 נקודות, ומנגד, בילי בארון היה הקלע היחיד בדו-ספרתי עם 11 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מחזור 20 ביורוליג

פנרבחצ'ה - מונאקו
מכבי תל אביב - אלבה ברלין
וירטוס בולוניה - פנאתינייקוס
באסקוניה - ברצלונה
ולנסיה - פרטיזן בלגרד
אנאדולו אפס - באיירן מינכן
ז'לגיריס קובנה - הכוכב האדום בלגרד
אולימפיאקוס - ריאל מדריד
מילאנו - וילרבאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully