וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש מחפש רכש, ומחמיא לשחקניו: "המשחק הכי סולידי ועקבי שלנו העונה"

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 0:38

מאמן מכבי תל אביב מודה: "מחפשים וצריכים עוד שחקן, כל המערכת מגויסת לזה". על מדר שיובש: "זה חלק מהתהליך של לשחק אצל ז'ליקו"

תקציר: לונדון ליונס - הפועל תל אביב/ספורט1

בזכות רבע ראשון מוחץ, מכבי תל אביב ניצחה הערב (רביעי) 81:90 את פרטיזן בלגרד, ועלתה למאזן 8:10 ביורוליג. אחרי ההשפלה במדריד, הצהובים התנפלו עם ריצת 0:12 מהירה כבר בפתיחה מול הסרבים, ויצרו יתרון אותו הם לא שמטו עד הסוף. בראון (21), קולסון (19) ומרטין (13) בלטו, דיברתולומאו קלע שלשת קלאץ', וקטש ושחקניו שוב יכולים לחייך בשבוע הקשה. מנגד, ים מדר פתח בחמישייה מול היריבה הישראלית, אבל ירד לספסל כבר אחרי שלוש הדקות הראשונות בעקבות הפתיחה החלשה של פרטיזן, ומאז לא חזר.

ג'ון דיברתולומיאו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ניצחון חשוב ומרשים. מכבי חוגגת/דני מרון

עודד קטש: "ניצחון גדול בשבילנו, אני אוהב איך ששיחקנו במשך 40 דקות, היינו מרוכזים ועקביים, התחלנו את המשחק טוב מאוד, באנו עם תוכנית משחק ברורה ונשארנו שם למרות שהיו להם הריצות הקטנות שלהם. היינו בפוקוס, למרות שזה לא היה המשחק ההתקפי הכי טוב שלנו, והיינו 2 מ-12 לשלוש במחצית הראשונה, אמרתי לשחקנים להמשיך לשחק בסגנון הנכון ואני גאה בהם.

"אין משחקים שמוכרעים לכל אורכם. התחלנו את המשחק טוב מאוד, ועם אחוזי קליעה סולידיים היינו עולים להפרש יותר גדול. אמרתי לשחקנים לא לדאוג אם מחטיאים, להמשיך לשחק בדרך הנכונה. שיחקנו בדרך הזאת, וזה מה שצריך לעשות. אי אפשר לשלוט על אחוזי קליעה, אבל אהבתי את הדרך, אולי זה היה המשחק הכי סולידי ועקבי שלנו, אהבתי את זה.

על הניצחון בהפרש 9 נקודות, אחרי ההפסד ב-8 בסרביה: "הניצחון בהפרש יותר לא מבטיח כלום לעתיד, לפעמים גם נקודה קטנה יכולה לקבוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
צריך עוד שחקן. קטש/דני מרון

על הצורך בחיזוק: "אנחנו מחפשים, צריכים ורוצים להביא שחקן. כל המערכת מגויסת לדבר הזה, אני מאוד מקווה שנוכל למצוא את השחקן המתאים שיכול לעזור לנו בשתי עמדות. אנחנו צריכים לעבות את הסגל, זה רזה מדי, באינטנסיביות ובהשוואה לקבוצות האחרות, צריכים מחליף לאלכס".

על בולדווין: "וויד מהיום הראשון מדהים, כיף לאמן אותו, מאוד מחויב. הוא שחקן שאפשר ללכת איתו לכל מלחמה. מאוד אמוציונלי ותחרותי, אני אוהב את זה, הוא המנהיג שלנו, אחד מהשניים-שלושה. בדרך שבה הוא שיחק, ובמחויבות שלו, גם כשהוא היה פצוע, תענוג גדול".

על הייבוש של מדר על הספסל על ידי אוברדוביץ': "אני לא אעביר ביקורת, ים מבין שזה חלק מהתהליך לשחק אצל ז'ליקו, זה יכול לקרות אצל כל מאמן. זה חלק מהעניין, כשאתה משחק ביורוליג, יש סגל רחב. הוא עשה שיפור משמעותי, אני מאוד נהנה לראות אותו, הוא הפך לגארד יורוליג לגיטימי, ויש לו אפסייד מטורף. הדרך הנכונה היא להמשיך לעבוד ולהיות מרוכז. בטוח שהשמיים הם הגבול מבחינתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully