וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש נקנסה ב-30 אלף שקל, איתן אזולאי הורחק משלושה משחקים

האדומים נענשו בעקבות הדלקת אבוקות, אך העונש על תנאי לא הופעל. קשר מכבי נתניה שנגח בפניו של תאג'י מבני סכנין התנצל בבית הדין: "מצטער, זה לא יקרה שוב"

תקציר ה-0:0 של מכבי נתניה מול בני סכנין/ספורט1

לא רק מכבי חיפה התייצבה הערב (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ונענשה. איתן אזולאי, קשר מכבי נתניה שהורחק ב-0:0 נגד בני סכנין בעקבות הנגיחה בפניו של סאהר תאג'י, הורחק על ידי הדיין עו"ד נעם ליובין משני משחקים נוספים, שלושה בסך הכל.

"אכן נצמדתי לראשו של השחקן היריב ודחפתי אותו עם הראש", טען אזולאי בבית הדין לפני ההרחקה, "אני מצטער על זה, זה לא היה נכון וזה לא יקרה שוב".

השופט שלומי בן אברהם מרחיק את איתן אזולאי שחקן מכבי נתניה, מאחוריו בירם כיאל. ברני ארדוב
התנצל על הנגיחה. אזולאי מורחק/ברני ארדוב

ליובין הבהיר בפסק הדין כי אם אזולאי היה עומד לדין תחת סעיף אישום כבד יותר של פגיעה בשחקן יריב, היה בהתאם משית עונש קשה יותר, אך מכיוון שהועמד לדין בגין סעיף התנהגות בלתי הולמת, הסתפק בהרחקתו משלושה משחקים בפועל (כולל עונש ההרחקה האוטומטית, משמע משני משחקים נוספים).

בעקבות הרחקתו משני משחקים נוספים בנוסף להרחקה האוטומטית, ייעדר אזולאי בסך הכל משלושה משחקים: תחילה בשבת נגד הפועל חיפה, לאחר מכן מגמר גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע וייעדר גם מהמפגש בבירת הנגב מול אותה הפועל באר שבע במסגרת הליגה ביום ראשון הבא (22 בינואר).

עוד הערב בבית הדין, נענשה הפועל באר שבע בקנס על סף 30 אלף שקל בעקבות הדלקת האבוקות על ידי אוהדיה במשחק בחיפה. עם זאת, העונש על תנאי נגדה לא הופעל מכיוון שזה קרה במשחק חוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully