וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות רבע ראשון מוחץ: מכבי תל אביב ניצחה 81:90 את פרטיזן בלגרד

אחרי ההשפלה במדריד, הצהובים התנפלו עם ריצת 0:12 מהירה מול הסרבים ויצרו יתרון אותו הם לא שמטו עד הסוף. בראון, קולסון ומרטין הצטיינו. דיברתולומאו קלע שלשת קלאץ'. ים מדר שיחק רק בשלוש הדקות הראשונות

בונזי קולסון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
שניים מהמצטיינים של מכבי תל אביב. קולסון ומרטין/דני מרון

מכבי תל אביב פתחה הערב (רביעי) את הסיבוב השני ביורוליג עם ניצחון ביתי 81:90 על פרטיזן בלגרד במסגרת המחזור ה-18. הקבוצה של עודד קטש הגיעה למשחק הזה אחרי התבוסה המשפילה במדריד ואחרי מותחן של שתי הארכות מול הפועל חיפה בליגה. אלא שהפעם מכבי לא רצתה להיגרר למותחנים ודרמות מיותרות ופשוט התסערה על הקבוצה של ים מדר וז'ליקו אוברדוביץ' עם בליץ של 0:12 בפתיחה ויצרה לעצמה יתרון שנע בין 8 ל-10 נקודות לאורך כמעט כל המשחק. פרטיזן הצליחה כבר לצמק את הפיגור שלה לשש הפרש כשנותרה קצת יותר מדקה לסיום, אבל אז ג'ון דיברתולומאו תפר שלשה גדולה מהפינה ושבר את פרטיזן, שהפסידה בהפרש של נקודה יותר מההפרש שבו ניצחה את הצהובים בסיבוב הקודם בסרביה.

בונזי קולסון היה ה-איש של מכבי במחצית הראשונה ובעיקר ברבע הראשון המצוין שלה. במחצית השנייה היו אלו ג'רל מרטין ובעיקר לורנזו בראון שלקחו אחריות ושמרו את מכבי ביתרון, למרות משחק מצוין מנגד של דונטה אקסום וקווין פאנטר. ומה עם ים מדר אתם שואלים? הרכז הישראלי פתח בחמישייה של פרטיזן, אבל הוחלף אחרי שלוש דקות בעקבות שתי החטאות ומאז לא חזר לפרקט. מכבי תל אביב עלתה למאזן של 8:10 בעקבות הניצחון הזה והיא נכון לעכשיו במקום השמיני ממנו עולים לפלייאוף, אך המאבק הוא צמוד מאוד וככה הוא יהיה כנראה עד הסוף.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
שוב הוביל את הצהובים לניצחון. לורנזו בראון/דני מרון

קלעו למכבי תל אביב: לורנזו בראון 21 ו-5 אסיסטים, בונזי קולסון 19, ג'רל מרטין 13, ג'וש ניבו 10, ווייד בולדווין 8, ג'יילן אדאמס, רומן סורקין וג'ון דיברתולומאו 5, ג'ייק כהן 4.

קלעו לפרטיזן בלגרד: קווין פאנטר 22, דונטה אקסום 17, זאק לידיי ואלכסה אברמוביץ' 15, מתיאס לסור 5, אורוס טריפונוביץ' 3, יואניס פפאפטרו וג'יימס ננאלי 2. ים מדר שיחק 3 דקות ולא קלע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'ון דיברתולומיאו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
שלשת קלאץ' גדולה. דיברתולומאו/דני מרון

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה בסערה את המשחק הזה. קולסון ובראון קלעו על הראש של ים מדר ושני סלים של ג'וש ניבו אחרי החטאות של מדר הטיסו את הצהובים ל-0:8 מהיר. בולדווין קלע סל קשה ואוברדוביץ' הזעיק פסק זמן אחרי 0:10 מהיר בתוך פחות מ-4 דקות. אלא שפרטיזן חזרה מפסק הזמן עם התקפה מבולבלת וקולסון השלים ריצת 0:12 עד שזאק לידיי קלע סוף סוף סל ראשון לאורחים. אלא שהסל הזה ממש לא עצר את השטף של הצהובים ואת הטירוף של בונזי קולסון, שתפר שתי שלשות רצופות והעניק לצהובים יתרון שיא של 4:18. פרטיזן יצאה קצת מההלם ההתקפי שלה עם סלים של דונטה אקסום, אבל אקורד הסיום היה שייך לג'רל מרטין שקבע 13:24 למכבי תל אביב בתום הרבע הראשון.

ים מדר פרטיזן בלגרד מול לורנזו בראון מכבי תל אביב. דני מרון
לא הצליח לעצור את לורנזו בראון. ים מדר/דני מרון

רבע 2

פתיחת הרבע השני עמדה בסימן ההתאוששות של פרטיזן. קווין פאנטר צלף שלשה מהירה וזאק לידי הוריד את הפיגור לחד ספרתי מהקו, אבל ג'וש ניבו הגיב עם דאנק וגם סחט עבירה כדי להחזיר את הצהובים ליתרון נוח של 21:33. השלשות התחילו להיכנס בצד הדני. פאנטר צלף שלשה גדולה מרחוק ואחרי סל של דיברתולומאו גם טריפונוביץ' קבר אחת ואילץ את קטש להזעיק פסק זמן, ממנו חזרה מכבי עם שני סלים של קולסון המצוין. הרבע השני המשיך להתנהל כשהצהובים מובילים בין 8 ל-10 הפרש, כשפרטיזן נתקעה בהתקפה ולא הצליחה לחזור ממש למשחק, כשסל של לידיי קובע 39:46 לצהובים במחצית.

בונזי קולסון מכבי תל אביב. דני מרון
מחצית ראשונה נהדרת שלו. בונזי קולסון/דני מרון

רבע 3

פרטיזן פתחה את הרבע השלישי עם שלשה של אברמוביץ' וחזרה לגמרי למשחק. אלא שדווקא כאן היא נתקעה מול ההגנה הטובה של מכבי, שעלתה שוב ליתרון 10 בזכות סלים בצבע של ג'ייק כהן וג'רל מרטין, שהמשיך את המומנטום עם שלשה כשמנגד פרטיזן עשתה נקודות רק מהקו. מכבי תל אביב צברה עבירות כשמי שעשה את מירב הנזק אצל הסרבים הוא דונטה אקסום שהלך שוב ושוב לקו וגם קלע שלשה שהעלתה את מאזנו ל-17 נקודות וצימקה ל-60:53 את הפיגור של האורחים. סוף הרבע השלישי היה ממש מופע החטאות של שתי הקבוצות שטיווחו לשלוש אבל לא פגעו. לורנזו בראון קלע ממש עם הבאזר כדי לקבוע יתרון מבטיח של 53:64 לצהובים בסוף הרבע.

ג'וש ניבו מכבי תל אביב דונטה אקסום פרטיזן בלגרד. דני מרון
ג'וש ניבו מטביע על הראש של דונטה אקסום, המצטיין בשורות פרטיזן/דני מרון

רבע 4

פרטיזן ניסתה לחזור למשחק בפתיחת הרבע הרביעי כשאלכסה אברמוביץ' כיכב עם שני מהלכים של שלוש נקודות, אבל סורקין התעורר מנגד עם שני סלים בצבע. ההגנה של האורחים התמקדה בלורנזו בראון, שרשם שני איבודים רצופים שהובילו לארבע נקודות של פרטיזן, שקיזזה ל-73:67 ואילצה את עודד קטש לקחת פסק זמן דחוף. מכבי חזרה טוב מפסק הזמן עם סלים של בראון וניבו, שעם דאנק בריבאונד התקפה שוב החזיר את הצהובים ליתרון 10. פרטיזן חזרה עם נקודות של פאנטר ולידיי, אבל לורנזו בראון שבר בצורת ארוכה עם שלשה גדולה. פרטיזן לא נשברה. פאנטר קלע סל גדול וגם סחט עבירה חמישית מבולדווין המתוסכל. קטש הזעיק פסק זמן ומכבי חזרה ממנו עם שלשת קלאץ' של ג'רל מרטין. פאנטר תפר שלשה משוגעת מנגד ופרטיזן הצליחה לחטוף את הכדור, אבל במקום לסיים בצבע איבדה מנגד וג'ון דיברתולומאו קלע אולי את הסל החשוב במשחק עם שלשה גדולה כשאנחנו קצת יותר מדקה לסיום המשחק. זאק לידיי הצליח לקלוע בצבע, אבל בראון גמר את המשחק עם סל מחצי מרחק ובסיום: מכבי תל אביב ניצחה 81:90.

זהו שבוע כפול ביורוליג. ביום שישי, תתארח מכבי תל אביב אצל פנאתינייקוס במסגרת המחזור ה-19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully