וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה משוכנעת: "אחמד סלמן פוטנציאל גדול, הוא ישתלב מצוין"

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 12:14

שביעות רצון במועדון אחרי רכישתו של החלוץ הצעיר: "רק בן 18, אבל כבר יש לו ניסיון בליגת העל ובנבחרות. זו החתמה מצוינת"

תקציר ה-0:0 של מכבי נתניה מול בני סכנין/ספורט1

מכבי נתניה השלימה אמש (שלישי) את רכישתו של אחמד סלמן מהפועל ירושלים והחלוץ בן ה-18 חתם לחמש שנים. נתניה תשלם למועדון מהבירה כמיליון שקל בשלושה תשלומים, אחרי שהמנהל המקצועי אלמוג כהן הוביל את המהלך בתמיכת אנשי המועדון. בנתניה נתנו אור ירוק לעסקה בין היתר בגלל האמונה שסלמן ישתפר בעתיד ויהפוך לשחקן עם שווי שוק גבוה.

"ההחתמה של אחמד סלמן מצוינת עבור המועדון", אמרו בנתניה. "אנחנו בהחלט רואים באחמד פוטנציאל גדול. הוא אמנם רק בן 18, אבל כבר בעל ניסיון בליגת העל וברמת נבחרת הנוער. כולנו כאן מאמינים שהוא ישתלב מצוין בקבוצה".

אחמד סלמן שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בנתניה מאמינים שהערך שלו יעלה הרבה. סלמן/ברני ארדוב

רכישתו של סלמן, שצפוי להיכלל בסגל כבר במשחק הקרוב נגד הפועל חיפה בשבת, יחד עם הרצון לצרף גם שחקנים צעירים כמו רווה אסייג מהפועל עכו ועוז בילו מאשדוד, מעידים על קו הרכש של המועדון: העדפה להשקיע כסף בכישרונות צעירים ולבנות שלד שיהיה מבוסס עליהם בצוותא עם ותיקים וזרים.

במקביל לנסיונות לצרף שחקנים מהשוק הישראלי, מחפשים בנתניה גם מגן שמאלי זר ושחקן התקפה נוסף, במקומם של פלוריאן הארטהרץ ואריך ברקו.

בנושא אחר, מכבי נתניה הודיעה היום כי פטריק טוומאסי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ושיתופו במשחק נגד הפועל חיפה (שבת, 19:00 בספורט4) מוטל בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully