וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סלמן חתם לארבע שנים במכבי נתניה

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 21:07

הקבוצה מהשרון ניצלה את אופציית היציאה בחוזהו של השחקן בן ה-18, שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים של הכדורגל הישראלי. סלמן נרכש תמורת מיליון שקל, כאשר הפועל ירושלים מחזיקה ב-20 אחוזים מכרטיסו במקרה של מכירה עתידית

תקציר ה-0:0 של מכבי נתניה מול בני סכנין/ספורט1

חיזוק משמעותי למכבי נתניה עם פתיחת חלון ההעברות של ינואר: אחמד סלמן, חלוץ הפועל ירושלים ונבחרת הנוער, חתם היום (שלישי) על חוזה ארוך טווח לארבע שנים במועדון, עם אופציה לעונה חמישית. סלמן נרכש תמורת מיליון ש"ח, כאשר ירושלים מחזיקה ב-20 אחוזים מכרטיסו ותקבל את הסכום היחסי במקרה שהשחקן יימכר בהמשך. סלמן, שהיה מכוכבי נבחרת הנוער ביורו הצעירות שבו הנבחרת העפילה עד הגמר, החזיק בסעיף שחרור ונתניה ניצלה את הסעיף הזה בתקווה שסלמן יממש את הפוטנציאל הגדול הטמון בה ויוביל אותה להצלחות בשנים הקרובות. כזכור, השחקן הפעיל לחצים בתקופה האחרונה כדי לעזוב את הקבוצה והוא אפילו החרים אימון עקב מיעוט הדקות שהוא קיבל ורצונו לעזוב.

אחמד סלמן, חלוץ נבחרת הנוער של ישראל. VLADIMIR SIMICEK, GettyImages
היה חלק מנבחרת הנוער שעשתה היסטוריה. אחמד סלמן/GettyImages, VLADIMIR SIMICEK

סלמן (20) הצטרף למחלקת הנוער של הפועל קטמון ירושלים בגיל 14 וערך את הופעת הבכורה בבוגרים בגיל 17 בדרבי הירושלמי במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו. לחלוץ שער בודד במדי הפועל ירושלים בליגת העל ב-1:3 של ירושלים על הפועל נוף הגליל. בקיץ האחרון, היה חלק מסגל נבחרת הנוער של ישראל עד גיל 19 שהגיעה לגמר האליפות, והבקיע שער במשחק מול סרביה בשלב הבתים.

לפני כשלושה שבועות החרים את אימון הפועל ירושלים בדרישה לעזוב את המועדון. החלוץ ומשפחתו טענו כי לשחקן יש הצעות מחו"ל וקבוצות אחרות מישראל, וכעת ההצעה הנכונה הגיעה לשולחן של ראשי המועדון הירושלמי שהחליטו לשחרר את החלוץ הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully