וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 נקודות לבלאט בהפסד לריאל, הכוכב האדום פירקה את מונאקו

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 23:33

זוסמן הוסיף 7 בהפסד אלבה 82:75, מוסה קלע 15 מנגד. הסרבים הפתיעו עם 68:92 מוחץ, פנר גברה על באיירן, אולימפיאקוס על וירטוס

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 85:105/ספורט1

השבוע הכפול ביורוליג נמשך הערב (חמישי), כשהמחזור ה-19 יצא לדרך עם ארבעה משחקים.

פנרבחצ'ה - באיירן מינכן 71:79

אחרי שקטעה את רצף ההפסדים מול פנאתינייקוס, קבוצת הכוכבים הטורקית השיגה ניצחון שני השבוע והיא שבה למאבק על הפסגה. פנר ברחה ליתרון דו-ספרתי ברבע השני, בעיקר בזכות יכולת טובה של ג'ונתן מוטלי, סקוטי ווילבקין וקרסן אדוארדס. ברבע השלישי הפער כבר צמח ל-45:66, ומשם הבווארים, שהפתיעו את באסקוניה ביום רביעי, לא ידעו לחזור. קורי וולדן הוריד ל-69:61, אך לא יותר. מוטלי סיים ערב ענק עם 22 נקודות ו-17 ריבאונדים, ווילבקין הוסיף 11. אוגוסטין רוביט קלע 21 למפסידה.

הכוכב האדום בלגרד - מונאקו 68:92

המארחת התאוששה מהתבוסה הכואבת שחטפה מריאל מדריד, עם ניצחון מרשים מאוד שמוכיח פעם נוספת שהיא מסוגלת להיאבק ולאיים על ההצלבה גם ללא פקונדו קמפאסו, שיוכל להירשם ליורוליג רק בחודש מרץ. הכוכב סיפקה מחצית ראשונה מרהיבה, בניצוחם של נמניה נדוביץ' ולוקה מיטרוביץ', שהורידו את המארחת לחדרי ההלבשה ביתרון מוחץ של 36:54. מונאקו לא הצליחה לחזור, והיא מתרחקת מהפסגה. פיליפ פטרוסב הצטיין עם 21 נקודות, מיטרוביץ' הוסיף 15. מנגד רק מייק ג'יימס הופיע (26 נקודות), אף אחד מלבדו לא קלע יותר מ-7 נקודות.

שחקן הכוכב האדום בלגרד נמניה נדוביץ'. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הצגה. נדוביץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אלבה ברלין - ריאל מדריד 84:77

ההפסד לבאסקוניה לא הפריע לבלאנקוס יתר על המידה. אחריו, הגיע ניצחון ב-33 הפרש על מכבי תל אביב, ניצחון ב-20 הפרש על הכוכב האדום וכעת ניצחון שלישי ברציפות, שקטע רצף זהה מצד החבורה של תמיר בלאט ויובל זוסמן. האורחים ברחו ליתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון וסיימו את המחצית הראשונה ביתרון 35:46, עם יכולת טובה של מריה הזוניה ופביאן קוזר. תמיר בלאט עזר לגרמנים לצמק וג'אלין סמית' הוריד ל-71:67 בלבד, שבע דקות לסיום, אולם ריאל סגרה עניין בצד השני. דז'נאן מוסה הוביל אותה עם 15 נקודות, בלאט סיים עם 12 נקודות ו-3 אסיסטים (15 דקות) בצד השני, יובל זוסמן הוסיף 7 ו-2 ריבאונדים (22 דקות), סמית' הוביל עם 22.

וירטוס בולוניה - אולימפיאקוס 85:83

האדומים התאוששו מההפסד הכואב למונאקו באמצע השבוע והשלימו סוויפ עונתי על וירטוס אחרי ה-71:117 המדהד מפיראוס לפני קצת יותר מחודש. האורחת ברחה ל-51:63 עם סיום הרבע השלישי, אך 2:30 דקות לסיום השלים טוקו שנגליה מהפך וקבע 74:75 לווירטוס. לצערו הרב, שאקיל מקיסיק וקוסטס פפניקולאו צחקו אחרונים, עם מהלכי קלאץ' גדולים בצד השני, ובהתקפה האחרונה החטיאו איפה לונדברג וג'ורדן מיקי את ההזדמנויות האחרונות של וירטוס לשלוח את המשחק להארכה. סאשה וזנקוב (10 ריבאונדים) הצטיין כהרגלו עם 22 נקודות, מקיסיק הוסיף 21 ופפניקולאו 17. 21 נקודות של מילוש תאודוסיץ' לא הספיקו לאיטלקים, שרושמים הפסד שני השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תמיר בלאט, אלבה ברלין. Boris Streubel, GettyImages
שיחק לא רע, אך הפסיד. בלאט/GettyImages, Boris Streubel

משחקי שישי ביורוליג

פנאתינייקוס - מכבי תל אביב
וילרבאן - ולנסיה
פרטיזן בלגרד - באסקוניה
ברצלונה - אנאדולו אפס
מילאנו - ז'לגיריס קובנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully