וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש מנסה להכשיר את הפצועים: "אי אפשר להוריד רגל מהגז"

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 10:02

במועדון מקווים שיחזקאל, סלמאני וגורדנה שנפצעו ב-0:6 יהיו כשירים לסכנין. ספורי ייעדר: "עשינו ניצחון אדיר, אבל זה מרתון"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:6/ספורט 1

מאמצים גדולים בהפועל באר שבע להכשיר חלק מהפצועים החדשים לקראת המשחק מול בני סכנין בשבת. החבורה של אליניב ברדה אמנם ניצחה שלשום בצורה מרהיבה את הפועל תל אביב, אבל לצד ששת הגולים, ספרה הקבוצה גם שלושה פצועים חדשים. שגיב יחזקאל, אסטריט סלמאני ורועי גורדנה הוחלפו במהלך המשחק בגלל פציעות, ובמועדון ינסו לבדוק מי מהם יכול להתלבש לשבת. מבין השלושה נראה שמצבו של גורדנה הוא הפחות חמור והוא ינסה לשחק למרות מתיחה קלה במפשעה.

שלושת הפצועים החדשים מצטרפים לשלושה ותיקים יותר. מריאנו באריירו נעדר כבר זמן רב, אדריאן פאון יחזור אחרי פציעה ממושכת עוד שבועיים ורמזי ספורי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, נעדר מהמשחק האחרון ויעדר גם בשבת ואולי מעבר לכך.

בקבוצה רוצים להמשיך את המומנטום מול סכנין בשבת ויודעים שמדובר באופרה אחרת כי היריבה מארחת בביתה ותילחם חזק כדי להשאיר את הנקודות בדוחא. "עשינו ניצחון אדיר על הפועל תל אביב, אבל זה מרתון, בסוף ואי אפשר להוריד רגל מהגז", אמרו הבוקר במועדון.

רועי גורדנה, קשר הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
הפציעה שלו הכי פחות חמורה. גורדנה/מאור אלקסלסי

אלטון אקולטסה ממשיך להתאמן בקבוצה כמוקפא אבל מאוד רוצה לשחק. לשחקן יש שלל הצעות מהליגה הלאומית אבל הוא רוצה לשחק רק בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully