וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורו, ורבו: הידרדרות היחסים בין קרלו אנצ'לוטי לג'נארו גאטוזו

אנצ'לוטי הגדיר את גאטוזו "הכדורגלן היחיד שהוא גם חבר שלי", גאטוזו סיפר על אנצ'לוטי ש"אני מתקשר אליו ברגעים הכי קשים". אבל כשאחד החליף את השני בנאפולי, עבר ביניהם חתול שחור. הערב (21:00, ספורט2) הם נפגשים לדו קרב

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 11.1/ספורט1

אחרי שג'נארו גאטוזו מונה למאמן נאפולי במקום קרלו אנצ'לוטי בדצמבר 2019, הוא התראיין וסיפר שקיבל את הקבוצה במצב לא טוב, בעיקר מבחינה פיזית. "בשנתיים האחרונות הדברים לא התנהלו כאן טוב", אמר ונתן את האות לקרע גדול עם המנטור.

היום (רביעי, 21:00, ספורט2) ריאל מדריד תשחק נגד ולנסיה בחצי גמר הסופר קאפ הספרדי ואנצ'לוטי וגאטוזו ייפגשו בפעם הרביעית על הקווים. אתמול קרלטו סיפר ש"היחסים בינינו לא טובים. היו בינינו בעיות אישיות שאני לא רוצה לדבר עליהן", ולאחר מכן גאטוזו אישר שהם לא דיברו כבר בערך שנה. אולי הערב יישבר הקרח.

גאטוזו היה אחד מ"בניו המועדפים" של אנצ'לוטי במהלך קריירת האימון הארוכה שלו. "הוא השחקן היחיד שהוא גם חבר שלי. הכדורגלן היחיד שיכולתי לבסס איתו מערכת יחסים כמו בין אחים", אמר פעם ואילו גאטוזו סיפר: "קרלו הוא יותר ממאמן עבורי. אני מתקשר אליו ברגעים הכי קשים שלי".

קרלו אנצ'לוטי עם ג'נארו גאטוזו ב-2005. PACO SERINELLI, GettyImages
ברכת יום הולדת מרגשת ב"גאזטה דלו ספורט". גאטוזו ואנצ'לוטי/GettyImages, PACO SERINELLI

כשגאטוזו חגג יום הולדת 40 ב-2018, ב"גאזטה דלו ספורט" פרסמו טור מיוחד ומרגש של אנצ'לוטי, שבין היתר כתב: "40 שנה רינו, זה אירוע מיוחד. מגיעה לך יותר משיחת טלפון ממני, יותר מאחת מהשיחות השגרתיות בינינו. אני רואה אותך על הספסל של מילאן, מתנהג כמו משוגע. רץ, צועק, מכוון, מעודד - ואני מבין מבין שאתה האיש הכי נכון לתפקיד. מילאן צריכה את התשוקה שלך, את האופי שלך, את הרוח שלך.

"שמונה שנים פחות או יותר, חלפו מאז שאימנתי אותך. אני זוכר שלפני משחקים אי אפשר היה לגשת אלייך. היית מתוח והייתה לך הדרך שלך להתכונן למשחקים. אבל אני מצאתי את הנוסחה. בדיחה קטנה בינינו, קצת צחוק, צעידה משותפת ליד חדר ההלבשה...

"כמה פעמים ראיתי אותך מסייע לחבר לקבוצה? מעודד שחקן שנמצא בתקופה קשה, דוחף אותו קדימה. זה הכדורגל האמיתי. מעבר לטקטיקה, לתבניות של משחק, למערכים, יש בני אדם. ובקבוצות כדורגל יש אנשים שעושים את ההבדל. במילאן זה היית אתה.

"אתה זוכר את מחנה האימונים במלטה בינואר 2007? הבטחתי לך שאקח אותך לגמר ליגת האלופות. חשבת שאני משוגע, אבל עשינו את זה ואפילו זכינו. ואתה, רינו, אתה הייתה הנשמה של אותה מילאן".

הערב (21:00, ספורט1): ריאל מדריד נגד ולנסיה בחצי גמר הסופרקופה
דיווח: "דייגו סימאונה הודיע לראשי אתלטיקו מדריד על עזיבתו בקיץ"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קרלו אנצ'לוטי עם ג'נארו גאטוזו. GettyImages
ממאמן ושחקן, הפכו לקולגות ויריבים/GettyImages

גאטוזו שיחק תחת אנצ'לוטי ב-323 משחקים, יותר מכל מאמן אחר כשהבא בתור הוא אלברטו זאקרוני עם 56. מהצד השני, רק פיפו אינזאגי (332), אנדרה פירלו (327) וקלארנס סיידורף (325) שיחקו אצל אנצ'לוטי יותר מהקשר האנרגטי. אבל אף אחד מהם לא החזיק במערכת יחסים כמעט משפחתית עם המאמן.

היחסים היו חמים והמחמאות עפו באוויר בכל פעם שמישהו רק שאל. אנצ'לוטי עדיין פרגן גם אחרי שגאטוזו תלה את הנעליים ומשחקן שלו, הפך לקולגה ויריב. הרי את אותו טור מרגש ב"גאזטה" הוא כתב כשגאטוזו שימש כמאמן מילאן. אבל אז הגיעה תחושת הבגידה.

הפיצוץ כאמור הגיע אחרי שאנצ'לוטי הרגיש שגאטוזו לא נותן לו גב כשבתקשורת טינפו על העבודה שעשה בדרום איטליה. אתמול ניסה להסביר מאמן ולנסיה: "כשהלכתי לאמן את נאפולי התקשורת דיברה איתי על זה שהקבוצה טובה, אבל שיש בה בעיות. אבל הוא יודע כמה אני מעריך אותו באופן אישי ומקצועי".

הערב הם יפגשו בפעם הרביעית והראשונה מאז עונת 2018/19, ומישהו ישבור שוויון. אנצ'לוטי ניצח 2:3 בליגה עם מהפך גדול אחרי פיגור 2:0. המשחק הבא בליגה הסתיים ב-0:0 ובגביע גאטוזו ומילאן גברו על נאפולי וקרלטו 0:2 מצמד של קשישטוף פיונטק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully