וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "סימאונה הודיע לראשי אתלטיקו מדריד על עזיבתו בקיץ"

לטענת "אל צ'ירינגיטו", המאמן יסיים את העונה הנוכחית ויעזוב את בירת ספרד אחרי 12 שנה בתפקיד ושנה לפני שחוזהו אמור להסתיים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.1/ספורט1

חצי העונה הבאה צפויה להיות האחרונה של דייגו סימאונה באתלטיקו מדריד. על פי דיווח הלילה (בין שני לשלישי) בספרד, ב"אל צ'ירינגיטו", המאמן בן ה-52 הודיע לראשי המועדון על החלטתו לעזוב בסיום עונת 2022/23 - 12 שנה אחרי שהגיע לקבוצה.

סימאונה הוחתם בקיץ 2011 וביותר מעשור במועדון הוביל את הקולצ'ונרוס פעמיים לגמר ליגת האלופות, זכה איתם בשתי אליפויות (2013/14 ו-2020/21), בגביע הספרדי (2012/13), בליגה האירופית פעמיים (2011/12 ו-2017/18) וגם בסופר קאפ האירופי. העונה כשל עם הקבוצה בליגת האלופות כך שהקמפיין האירופי הסתיים הרבה יותר מוקדם מהצפוי, כשגם בליגה הספרדית מדורגת הקבוצה רק במקום החמישי לאחר 16 מחזורים עם שמונה ניצחונות בלבד במאזנה.

דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
החליט לעזוב. דייגו סימאונה/רויטרס

חוזהו של סימאונה אמור להסתיים רק בקיץ 2024, אבל על פי הדיווח החליט לעזוב מסיבות מקצועיות. ביממה האחרונה פורסם ששחקן ההתקפה הפורטוגלי ז'ואאו פליקס ייצא להשאלה בצ'לסי עד תום העונה בתמורה להארכת החוזה, כשלאנגלים לא תהיה אופציית רכישה, מה שייתכן שמרמז על העזיבה האפשרית של סימאונה את בירת ספררד - צ'ולו הוא כמובן היה מי שהחליט לרכוש את פליקס תמורת 126 מיליון יורו וסימן אותו כיורשו של אנטואן גריזמן, אך לא הצליח לנצל את יכולותיו ולסייע לו למצות את הפוטנציאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully