וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר דוידה: "רק עכשיו מתחילה ההרפתקה שלי בסטנדרד ליאז'"

כחצי שנה אחרי שעזב את הפועל תל אביב ולאחר שתי הופעות ראשונות בהרכב, סיפר שחקן הכנף: "בבלגיה כשהכדור אצלך יש לך פחות משנייה לחשוב, ההבדלים עצומים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.1/ספורט1

אושר דוידה עשה את הקפיצה הגדולה שלו כשנמכר מהפועל תל אביב לסטנדרד ליאז' בקיץ תמורת 1.6 מיליון יורו, אבל חצי הראשונה שלו בבלגיה לא הייתה פשוטה. הוא אמנם רשם עד המונדיאל 10 הופעות, אך כולן מהספסל ובמהלכן לא כבש או בישל. מאז החזרה מהפגרה הוא עדיין לא היה מעורב ישירות בהבקעת שער, אבל פתח פעמיים רצופות בהרכב, שותף בכל משחק ל-67 דקות מתוך 342 דקות שרשם העונה בססך הכל.

דוידה, שבמסיבת העיתונאים בה הוצג בסוף חודש אוגוסט הכריז כי הוא חולם לשחק בריאל מדריד בעתיד, התראיין היום (שלישי) בבלגיה וסיפר על הצעדים הראשונים שלו מעבר לים: "זה נכון ששיחקתי פחות לפני הפגרה, אבל קיבלתי הזדמנות במחנה האימונים והיו לי המון שיחות עם המאמן שנותן לי ביטחון. קיבלתי את הרושם שעכשיו מתחילה באמת ההרפתקה שלי בסטנדרד ליאז'".

אושר דוידה שחקן סטנדרד ליאז'. BRUNO FAHY/AFP, GettyImages
מתרגל לחיים בבלגיה. דוידה/GettyImages, BRUNO FAHY/AFP

דוידה בן ה-21 גם נשאל כיצד התרשם מהליגה הבלגית לעומת הישראלית בחצי השנה הראשונה שלו: "ההתחלה לא הייתה קלה עבורי, אבל אני צעיר ובפעם הראשונה חי מחוץ לישראל. לקח לי זמן להתאקלם ולמצוא את עצמי. הרמה כאן שונה לחלוטין, בהשוואה לליגה בישראל ההבדלים עצומים. בישראל היו לי שתי שניות לחשוב מה אני עושה עם הכדור כשהוא אצלי ברגל, כאן יש לי פחות משנייה".

לסיום נשאל אם העובדה שנרכש בסכום של למעלה ממיליון יורו מקשה עליו לתפקד ומלחיצה אותו: "ממש לא. זה מחמיא ונותן לי מוטיבציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully