וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר דוידה הוצג בסטנדרד ליאז': "חולם לשחק בריאל מדריד"

שחקן הכנף בן ה-21, שנרכש מהפועל תל אביב תמורת 1.6 מיליון יורו: "הגעתי מישראל לאחת מ-10 הליגות הטובות בעולם"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.8/ספורט1

אושר דוידה זכה לערוך השבוע את הופעת הבכורה בליגה הבלגית כאשר עלה מהספסל ל-27 הדקות האחרונות בניצחונה של סטנדרד ליאז' 0:1 על קורטרייק, והיום (רביעי) הוצג בקבוצתו החדשה וסיפר על החלומות הגדולים שלו, אותם הוא מקווה להגשים בזכות המעבר מהפועל תל אביב למועדון הפאר הבלגי.

דוידה בן ה-21 נמכר תמורת 1.6 מיליון יורו וחתם לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת במועדון שבו היו בעבר תשעה ישראלים נוספים. בהצגתו במועדון הוא הצהיר: "אני שמח לעבור מישראל לאחת מ-10 הליגות הכי טובות עולם. אני יודע שאם אהיה טוב בבלגיה, זו תהיה הוכחה שאני יכול לשחק גם בליגות גדולות יותר".

אושר דוידה שחקן סטנדרד ליאז'. BRUNO FAHY/AFP, GettyImages
חולם על ריאל מדריד. אושר דוידה/GettyImages, BRUNO FAHY/AFP

כשנשאל דוידה מהו חלומו הגדול, השיב: "אני רוצה לשחק בליגה הספרדית ובייחוד בריאל מדריד, קבוצה שאותה אני אוהד מילדות, אבל גם להגיע לסטנדרד ליאז' זו הגשמת חלום. תמיד רציתי לשחק עבור מועדון גדול ואם אצליח בבלגיה אוכל להתקדם".

דוידה גם התייחס לכך שהיו במועדון לאורך השנים תשעה ישראלים וסיפר כי התייעץ עם ליאור רפאלוב ויונס מלדה שנמצאים כיום בליגה הבלגית באנדרלכט ובמכלן וכן עם גיא לוזון, מאמנו בנבחרת ישראל הצעירה שכידוע אימן בעבר את ליאז': "אני שחקן צעיר, אבל הגעתי ממועדון טוב ואני אחרי עונה טובה. הליגה הישראלית מאפשרת לך להתפתח וללמוד, אבל רציתי לעזוב כי הרמה בבלגיה גבוהה הרבה יותר ואני רוצה להשתפר - אני יודע שעם המאמן רוני דליה אוכל לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully