וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס והקליפרס ממשיכות לצלול, המצב המוזר במערב מונע מהן לשקוע

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 10:11

הסאנס והקליפרס ספגו הפסד שישי ברציפות ומחכות לפצועים שיחזרו, למזלן המערב צפוף בקבוצות דועכות. קוואי: "אני עדיין חושב שהמצב שלנו טוב"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 9.1/ספורט1

כרגע זה לא נראה ככה, אבל לוס אנג'לס קליפרס נחשבה בתחילת העונה כמועמדת לאליפות, כשבסגל יש לה כוכבים כמו פול ג'ורג' וקוואי לאונרד, עומק לא רע על הספסל, קו קדמי עם פוטנציאל ומאמן שכבר זכה באליפות. אבל הקליפרס לא מצליחים לעשות את הפריצה, והלילה (בין ראשון לשני) ספגו הפסד שישי רצוף (הרצף הכי ארוך שלהם בעידן ג'ורג'-קוואי) וירדו למאזן 21:21 כשנכנעו בבית 112:108 לאטלנטה, במשחק שבו כבר מחקו פיגור 16 ועלו ליתרון 11 ברבע האחרון.

"אני עדיין חושב שהמצב טוב", אמר קוואי לאונרד בסיום, כאשר נשאל על הכימיה והחיבור של הקבוצה, "החבר'ה עדיין חיוביים. זאת הנקודה שבה הקבוצה צריכה לבדוק אם היא עדיין נהנית מהמשחק, לראות אם נוכל לצאת מהבור שחפרנו לעצמנו. זה כיף. זה אתגר יפה".

טריי יאנג מעל קוואי לאונרד, אטלנטה הוקס מול לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
רצף מאכזב. לאונרד/רויטרס

טיירון לו החליט לזעזע מעט ולהציב בחמישייה את טרנס מאן במקום רג'י ג'קסון, ששיחק רק 8 דקות (כולן במחצית הראשונה) וסיים ללא נקודות. "כשמפסידים חמישה משחקים ברציפות, אתה מנסה לעשות דברים חדשים", הסביר לו את המהלך, "אני חושב שכש-PG יחזור, הוא יוכל לעזור לנו יותר בניהול המשחק".

עכשיו מצפים לקליפרס שלושה משחקים לא קלים - נגד דאלאס ודונצ'יץ' ופעמיים מול דנבר ויוקיץ'. האוהדים בלוס אנג'לס קרא בשמו של ג'קסון בניסיון לעודד את אהוב הקהל, וגם חבריו שמעו את זה. "זה שחקן שהציל אותנו הרבה פעמים בעבר, בגלל זה הקהל אוהב אותו", אמר ניקולה באטום, "אנחנו אוהבים לראות את רג'י על המגרש, אבל הלילה המאמן קיבל החלטה.... אנחנו חייבים להמשיך לתמוך באח שלנו, אנחנו יודעים מה הוא יכול לתרום, עוד נצטרך אותו בהמשך".

על הרצף השלילי אמר באטום: "לפעמים משחק אחד יכול לשנות הכל. אני מקווה שזה יהיה המשחק הבא. חייבים להישאר חיוביים. אנשים יתחילו להגיד עלינו דברים שליליים. חייבים להישאר ביחד".

ביום כוכבות אינסטגרם, בלילה כדורסלניות "רוצחות על המגרש": האמת על התאומות המיליונריות
דווקא כשהקבוצה שלו פורחת, קווין דוראנט ספג מכה כואבת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן פיניקס סאנס כריס פול. רויטרס
מחכים לו. פול/רויטרס

קבוצה נוספת שרשמה הלילה הפסד שישי ברציפות היא פיניקס, שנכנעה 112:98 לקליבלנד. הסאנס במאזן 14:4 ב-18 משחקיהם האחרונים, הכי נמוך בליגה, ופשוט לא מתפקדים בלי דווין בוקר: איתו העונה המאזן של פיניקס הוא 11:18, ובלעדיו 10:2. למעשה פיניקס שיחקה גם בלי קמרון פיין, קאם ג'ונסון וכריס פול, כולם פצועים, אבל התחושה היא שהבעיה קצת יותר מורכבת מהפציעות והחוסרים. כך או כך, אחרי חצי עונה, פיניקס ירדה למאזן שלילי, אחרי שבעונה שעברה היה לה את המאזן הטוב בליגה.

לשמחתם, המצב במערב הוא מוזר מאוד וצפוף. בין המקום החמישי (סקרמנטו, 21:21) לבין המקום ה-12 (יוטה, 23:20) מפרידים רק 2.5 משחקים. מבין שמונה הקבוצות שבין המקומות 5 עד 12 במערב ונאבקות על הפלייאוף, רק לשתיים יש מאזן חיובי בעשרת המשחקים האחרונים (הלייקרס והווריירס). יוטה ופורטלנד, למשל, ב-7:3 ב-10 המשחקים האחרונים ועדיין בתמונה.

המאזן הצפוף של קבוצות המערב ב-NBA. מתוך ESPN, צילום מסך
המאזן הצפוף של קבוצות המערב ב-NBA/צילום מסך, מתוך ESPN

דואן וושינגטון שקלע 25 נקודות לפיניקס נותר אופטימי ואמר בסיום ש"חסרים לנו שחקנים, יש לנו מנטליות של 'השחקן הבא שעולה' נותן עבודה, אבל כשאנחנו עם סגל מלא ובריא, אנחנו קבוצה טובה, ממש ממש טובה, ואנחנו יודעים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully