וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום כוכבות אינסטגרם, בלילה "רוצחות על המגרש": האמת על התאומות המיליונריות

8.1.2023 / 23:50

היילי והאנה קבינדר הן חלק ממגמה של ספורטאיות אטרקטיביות שמרוויחות מיליונים בזכות הרשתות החברתיות, אבל מבחינתן, אין לכם מושג מי הן באמת

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.1/ספורט1

היילי והאנה קבינדר הן שתי שחקניות כדורסל מכללות שמשחקות במיאמי הוריקאנס, וגם תאומות אמריקאיות שהפכו ללהיט ברשתות החברתיות. כידוע, החוקים בארה"ב השתנו וכעת מאפשרים לספורטאים מהמכללות להרוויח כסף מזכויות המדיה שלהם, וכך בדירוג ה-NIL (ראשי תיבות של Name, Image, Likeness) שבוחן את הפופולריות ברשתות החברתיות התאומות נמצאות בצמרת הגבוהה - ולא רק בזכות הביצועים שלהן, אלא ייתכן שגם בזכות המראה החיצוני של האחיות היפהפיות.

מתעמלת "מינית" הפכה למיליונרית, ועוררה סערה בארה"ב: "הסקס מוכר"
עקפה אפילו את טייגר וודס: "הגולפאית הסקסית" שברה שיאים
הגולשים היו בהלם כשגילו איך "הגולפאית הסקסית" נראית במציאות

2022 היא השנה המלאה הראשונה שסטודנטים-ספורטאים ב-NCAA הצליחו להרוויח מהמותג האישי שלהם, ובזמן שהרוב המכריע של הספורטאים במכללות לא מרוויחים משהו שקרוב למשכורת אמיתית, כמה בספורט הנשים מגלגלות סכומי עתק. ב"ספורט אילוסטרייטד" דירגו את המרוויחות הגדולים בקרב הנשים ב-NCAA.

ראשונה היא אוליביה דאן, מתעמלת מאוניברסיטת LSU, עם 6.5 מיליון עוקבים בטיק טוק, 2.5 מיליון באינסטגרם ואין סוף עסקאות חסות עם מותגי אופנה, קוסמטיקה, ועל פי הערכות, הרוויחה בשנה שעברה כ-2.6 מיליון דולר אחרי שהפכה למפורסמת ולסמל בספורט האמריקאי. במקום השני סוניסה לי ממכללת אובורן, היורשת של סימון ביילס, זו שזכתה במדליית הזהב בקרב רב בטוקיו 2020, שבאופן אירוני למדי נמצאת מאחורי דאן, שלא זכתה בתארים רשמיים יוקרתיים.

עוד בוואלה!

מתעמלת "מינית" הפכה למיליונרית, ועוררה סערה בארה"ב: "הסקס מוכר"

לכתבה המלאה

במקום הראשון במרוויחות: אוליביה דאן

במקום השני: סוניסה לי

במקום השלישי: פייג' ביוקרס

במקום החמישי: פלוג'יי ג'ונסון

במקום השישי: ג'יידה וויליאמס

במקום השלישי פייג' ביוקרס, שחקנית אוניברסיטת קונטיקט, שעל אף שנפצעה וקרעה את הרצועה נהנית ממיליון עוקבים נאמנים באינסטגרם. יש לציין שבניגוד לרבות מהספורטאיות המצליחות, היא לא מרבה להעלות תמונות שלה בלבוש חושפני, אלא בעיקר ממגרש הכדורסל ובבילויים קלילים. במקום הרביעי נמצאות האחיות קבינדר, ואחריהן ברשימה פולג'יי ג'ונסון מ-LSU וג'יידה וויליאמס מאריזונה.

האחיות קבינדר על פי הערכה הרוויחו 1.7 מיליון דולר בשנה שעברה, אבל הסוכן שלהן מבטיח שזו רק ההתחלה. לטענתן, הן במיאמי שטופת השמש רק בגלל הקריירה, בעוד שלמעשה מבחינתן היו שמחות להישאר בעיירה הקטנה שלהן במישיגן, עם 1,735 התושבים, יוצאות לדוג באגם, אוכלות קורנפלקס בבוקר ושומעות מוזיקת קאנטרי וטיילור סוויפט.

מה שמטריד אותן הם ה"הייטרים", שבטוחים שהן לא באמת מתעניינות בכדורסל אלא רק "דוגמניות אינסטגרם". את היילי זה מרגיז. מאוד מרגיז. "רק בשנה שעברה התחיל כל העניין הזה עם הרשתות החברתיות", היא אומרת, "כדורסל אני משחקת מגיל 6".

הן עברו ממכללת פרזנו למיאמי באפריל בשנה שעברה, ורבים העריכו שזה בגלל שהן יודעות שבמיאמי נתח השוק גבוה בהרבה, והשיקולים הם מסחריים. לדברי עוזרת המאמן של ההוריקנס, "יש אנשים שרואים בהן כוכבות טיק טוק, אבל הן לוחמות, פייטריות, אולי מהתחרותיות ביותר שראיתי בחיי, רוצחות על המגרש. הן גם ילדות טובות, שעובדות קשה. דואגות אחת לשנייה. חושבות על הקבוצה. אנשים לא באמת יודעים מי הן... השתיים האלה הולכות לתת בראש להרבה אנשים. הן ייתנו לך מכה לפרצוף, והרבה אנשים יצטרכו לאכול את הכובע, אני כבר לא יכולה לחכות".

מאז שהן עברו למיאמי היילי מעמידה ממוצעים של 11.9 נקודות למשחק, 4.9 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים, בעוד אחותה רושמת ממוצעים של 3.6 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק. הן לא מיתממות. "למה שלא נעשה גם וגם? למה שלא ננסה גם לשחק וגם לנסות להרוויח עבור עצמנו מההצלחה?", אומרת היילי, "זה יהיה מאוד מטופש מצדנו לא לדאוג לעצמנו לעתיד". במקביל, היא מבהירה: "מאז שאני חלק מהרשתות החברתיות, הצלחתי להבין עד כמה אני לא אוהבת את הרשתות החברתיות".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully