וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנזס סיטי הבטיחה את המקום הראשון ב-AFC, ג'קסונוויל בפלייאוף

הצ'יפס גברו בלאס וגאס על הריידרס 13:31 והבטיחו שבוע חופש, הג'אגוארס ניצחו את טנסי 16:20 וזכו ב-AFC דרום. דמאר המלין שיגר הודעה ראשונה באינסטגרם: "מודה לכל מי שהתפלל עבורי"

לאס וגאס (11:6) - קנזס סיטי (3:14)

בעקבות ביטול המשחק בין סינסינטי לבפאלו, הוכרז כי אם הבילס וקנזס סיטי ינצחו השבוע, הצ'יפס יזכו במקום הראשון ב-AFC, אבל גמר החטיבה ביניהן, אם יתקיים, ישוחק על מגרש נייטרלי. פטריק מהומס וחבריו מילאו את חלקם בעסקה, ניצחו בלאס וגאס וזכו בשבוע החופש.

קנזס סיטי לא התקשתה וירדה להפסקה ביתרון 3:24, כשבמחצית השנייה היא פשוט משייטת לניצחון. פטריק מהומס סיים עם 202 יארד וטאצ'דאון. ג'ארט סטידהאם רשם 219 יארד, טאצ'דאון ואיבוד בווגאס.

ג'קסונוויל (8:9) - טנסי (10:7) 16:20

זו הייתה עונה מיוחדת, שלא להגיד מרשימה, של הג'אגוארס, שממש לא נראו בכיוון לפלייאוף - ועשו את זה בענק. ג'וש אלן (לא זה של בפאלו) החזיר פאמבל לטאצ'דאון כשעל השעון נותרו 2:51 דקות והעלה את הג'אגוארס ליתרון, אותו לא שמטו. זה היה ניצחון חמישי ברציפות לג'קסונוויל, שתפגוש את לוס אנג'לס צ'ארג'רס או את בולטימור בפלייאוף. טרבור לורנס סיים עם 212 יארד וטאצ'דאון. בצד המפסיד, 170 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לג'ושואה דובס.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

לאחר שהחל בהתאוששות המרשימה ואף שוחח עם חבריו לקבוצה, שחקן בפאלו בילס דמאר המלין כתב פוסט אינסטגרם ראשון מאז שאושפז במצב קריטי בבית החולים בשבוע שעבר. "כשאתה מפיץ כל כך הרבה אהבה לעולם, היא חוזרת אליך", כתב, "הייתי המום מזה, ואני אסיר תודה לכל אדם שהתפלל והגיש עזרה. איחדנו את העולם מאחורי המקרה הזה. אם אתם מכירים אותי, אתם יודעים שזה רק יחזק אותי. תמשיכו להתפלל עבורי בדרך הארוכה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully