וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: ירושלים בכפר בלום, הפועל חיפה ביד אליהו

7.1.2023 / 20:00

מכבי תל אביב תרצה להתאושש מהתבוסה במדריד כשתארח במחזור ה-13 את החבורה של שרון דרוקר (21:00). בראון ובולדווין מחוץ לסגל. רנדולף מחוץ לסגל של דז'יקיץ' לגליל עליון (19:00)

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.6/ספורט1

משחקי המחזור ה-13 בליגת העל יימשכו מחר (ראשון). מוליכת הטבלה מכבי תל אביב תרצה לשמור על מקומה כשתארח את הפועל חיפה. הפועל גליל עליון, שפתחה את הסיבוב השני ברגל ימין, תארח בביתה את הפועל ירושלים.

יפתח זיו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בליגה זה הזמן שלו. יפתח זיו/דני מרון

מכבי תל אביב - הפועל חיפה (21:00)

הרצף המצוין של מכבי תל אביב נקטע אמש בהפסד במדריד, אך למכבי אין יותר מדי זמן להתאושש בלוח הזמנים המשוגע שלהם, והם פוגשים את הקבוצה עליה גברו בצורה די נוחה רק באמצע השבוע שעבר. מכבי בחרה לא לרשום להתמודדות את לורנזו בראון ו-וויד בולדווין, כשאת עמדות הגארד יאיישו ג'יילן אדאמס, ג'ון דיברתולומיאו, יפתח זיו ודארן היליארד ששיחק רק ארבע דקות בהפסד במדריד. בקבוצה רוצים לעבור את המשחק בשלום, לקראת המשך השבוע שיכלול שני משחקי יורוליג.

בהפועל חיפה ציפו לתצוגה התקפית יותר טובה באמצע השבוע נגד מכבי תל אביב, אך במועדון מודעים לפערי הכוחות המשמעותיים בין הקבוצות. כמו לצהובים, גם לחיפה מחכות כמה משימות חשובות בעתיד הקרוב - משחק על ראשות הבית ביורופקאפ ביום שלישי הקרוב נגד קארהו הפינית ובמוצאי שבת משחק נגד הפועל חולון ברבע גמר גביע המדינה. שון ג'ונס לא נרשם בסגל וג'יילן ג'ונס שב לרוטציה של שרון דרוקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נמרוד לוי, הפועל גליל עליון. ברני ארדוב
גליל תפתיע? נמרוד לוי/ברני ארדוב

הפועל גליל עליון - הפועל ירושלים (19:00)

החבורה של ברק פלג יצאה מנס ציונה עם ניצחון גדול שהושג בעיקר בזכות 70 נקודות שתרמו השחקנים הישראלים בראשות רועי הובר ונמרוד לוי. הובר שב לפעילות אחרי למעלה מחודש שנעדר בו בשל פציעה בידו והפגין את משחקו הטוב ביותר העונה. בגליל ימשיכו להופיע עם שלושה זרים בלבד כשבקבוצה מחפשים מחליף לג'יילן האדסון, אך במקביל ימשיכו לתת את הבמה לישראלים המצוינים של הקבוצה.

הקבוצה מהבירה פתחה את הסיבוב השני עם ניצחון חוץ נוח בגן נר שעצר מומנטום שלילי שלה ותקווה לבנות עליו לקראת המשחק בכפר בלום. ירושלים החתימה השבוע את נועם יעקב כמחליפו של נועם דוברת, אך יעקב לא נרשם בסגל למשחק החוץ הקרוב. מי שימשיך להיעדר בירושלים הוא ליוואי רנדולף שנפצע במשחק נגד הפועל תל אביב, ומלבדו גם מארקס מייריס נשאר מחוץ לסגל של אלכסנדר דז'יקיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully