וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 קטן גדול: ברצלונה ניצחה את אתלטיקו מדריד וברחה בפסגה

שער של עוסמאן דמבלה (22) סידר לקטלאנים שלוש נקודות יקרות ופער של שלוש נקודות על פני ריאל מדריד, טורס וסאביץ' התעמתו והורחקו. סוסיאדד ובטיס ניצחו ודחקו את אתלטיקו מחוץ לטופ 4

תקציר: אינטרסיטי - ברצלונה 4:3/ספורט1

אחרי ההפסד של ריאל מדריד אתמול, המחזור ה-16 בליגה הספרדית הגיע לשיאו הערב (ראשון) עם משחק הצמרת שבו ברצלונה ניצחה 0:1 בחוץ את אתלטיקו מדריד ופתחה פער של שלוש נקודות בפסגה. ריאל סוסיאדד ניצחה 0:2 במשחק הצהריים באלמריה והתבססה במקום השלישי. סביליה השיגה ניצחון קריטי על חטאפה ועלתה מעל הקו האדום, בטיס ניצחה 1:2 אצל ראיו וייקאנו והתברגה זמנית במקום הרביעי.

אנסו פאטי עוסמאן דמבלה ברצלונה נגד אתלטיקו מדריד. רויטרס
ניצחון קשה ומתוק. שחקני ברצלונה חוגגים/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ברצלונה 1:0

בחמשת הביקורים במטרופוליטנו מאז שהוא נפתח, ברצלונה הצליחה לצאת רק פעם אחת עם ידה על העליונה. זה קרה בדצמבר 2019, כאשר ליאונל מסי קבע 0:1 דרמטי בדקה ה-86. הערב מסי לא היה כמובן וגם לא רוברט לבנדובסקי המושעה, אבל הקבוצה של צ'אבי הראתה המון אופי והשיגה את אחד הניצחונות הכי חשובים שלה העונה כדי להגדיל את הפער לשלוש נקודות על פני ריאל מדריד, שאתמול הפסידה לוויאריאל. זה לא היה משחק גדול של ברצלונה, שהתקשתה מול יריבה חזקה מאוד, אבל בדקה ה-22 עוסמאן דמבלה קיבל כדור מגאבי, שספק דחף את השומר שלו וירה לרשת. ברצלונה עברה למוד הגנתי, כאשר אתלטיקו הכתיבה את הקצב במחצית השנייה ובתוספת הזמן כמעט השוותה, אבל אראוחו הציל ממש מהקו בעיטה חלשה של גריזמן. עוד לפני כן, קצת אחרי הדקה ה-90, פראן טורס וסטפן סאביץ' ממש הלכו מכות ביניהם והורחקו שניהם. בארסה כאמור בורחת בפסגה ואתלטיקו? היא נשרה למקום החמישי בעקבות הניצחונות של סוסיאדד ובטיס, כשגם ויאריאל שכאמור ניצחה את ריאל מדריד צמודה אליה במקום השישי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פראן טורס שחקן ברצלונה מתקוטט עם סטפן סאביץ' שחקן אתלטיקו מדריד. THOMAS COEX/AFP, GettyImages
הלכו מכות והורחקו. טורס וסאביץ'/GettyImages, THOMAS COEX/AFP

מהלך המשחק

דקה 3: אנסו פאטי מצא את עצמו בעמדה קורצת מאוד בתוך הרחבה, אבל סאביץ' בלם את הבעיטה שלו.

דקה 22: גול! ברצלונה עלתה ל-0:1 במפגש הצמרת משער של עוסמאן דמבלה. פדרי תעתע בשלושה שחקני הגנה וחדר לרחבה. הוא מצא את גאבי, שהשאיר לצרפתי שמקרוב בעט חזק לפינה. שחקני אתלטיקו דרשו עבירה של גאבי, אבל השופט אישר את השער.

דקה 23: פדרי קיבל הזדמנות פז להכפיל את היתרון אחרי טעות בהגנה, אבל התמהמה ונבלם.

דקה 33: מולינה הרים כדור מדויק לרחבה, חוסה חימנס עלה מעל אראוחו ונגח כדור שפספס אולי בחצי מטר את הקורה.

דקה 42: גריזמן השתחרר מההגנה והפציץ מתוך הרחבה, טר סטגן התעופף והדף לקרן.

דקה 62: דמבלה ברח לריינילדו עם המהירות שלו ומתוך הרחבה בעט, אבל סאביץ' המצוין בלם את הכדור ברגע האחרון.

דקה 91: פראן טורס וסטפן סאביץ' ממש הלכו מכות בצד הרחוק של המגרש. השופט עצר את המשחק והרחיק את שניהם.

דקה 90+3: הצלה מהקו! גריזמן קיבל כדור ברחבה ובעט בלי לעצור, אראוחו הציל ברגע האחרון. מזל גדול לברצלונה.

דויד סילבה, קשר ריאל סוסיאדד. Silvestre Szpylma, GettyImages
יום הולדת שמח. דויד סילבה/GettyImages, Silvestre Szpylma

אלמריה - ריאל סוסיאדד 2:0

ניצחון שלישי ברציפות לבאסקים, שממשיכים להתבסס במקום השלישי למרות רשימת פצועים לא קצרה. הפעם גם בראיס מנדס נעדר בגלל כרטיסים צהובים, אבל דויד סילבה לקח את העניינים לידיים וכבש ביום הולדתו ה-37. הקשר מצא את הרשת בדקה ה-47 כשהשתחרר משני שחקנים בתוך הרחבה ובעט בימין אל הרשת, ובכך היה מעורב בחמישה שערים בארבע ההופעות האחרונות שלו (שניים כבש ושלושה בישל). גם אוהדי אלמריה הריעו לו כאשר הוחלף. הנורבגי אלכסנדר סורלות הטעה את השומר שלו והבקיע את השני בדקה ה-52, אחרי הכנה של מיקל מרינו. הקפטן מיקל אויארסבאל, שקיבל ארבע דקות במחזור הקודם אחרי שנעדר כתשעה חודשים בגלל פציעת ברך קשה, נכנס הפעם בדקה ה-72.

רפא מיר סביליה. GettyImages
שער קריטי לסביליה. רפא מיר/GettyImages

סביליה - חטאפה 1:2

ניצחון ביתי ראשון העונה לסביליה וכמה שהוא היה חשוב. הקבוצה של סמפאולי ידעה ששלוש נקודות יחלצו אותה מעל הקו האדום והיא עשתה זאת מול יריבה עיקשת שהסתבכה בעצמה בגלל ההפסד הזה. כמה מגיבורי המונדיאל כמו מרקוס אקוניה מארגנטינה, יוסוף אן נסירי והשוער יאסין בונו ממרוקו פתחו בהרכב של חורחה סמפאולי והראשון גם כבש את ה-0:1 אחרי בישול של איבן ראקיטיץ' (34). בדקה ה-80 רפא מיר הבטיח את הניצחון אחרי בישול יפה של הילד אוליבר טורס. בורחה מיוראל צימק בדקה ה-87, אבל סביליה החזיקה מעמד והשיגה ניצחון יקר.

לואיז הנריקה ריאל בטיס חוגג. GettyImages
שער יקר מאוד. לואיז הנריקה/GettyImages

ראיו וייקאנו - בטיס 2:1

ניצחון קריטי לבטיס, שעלתה למקום הרביעי הנכסף ותישאר שם אם אתלטיקו מדריד תפסיד בהמשך הערב לברצלונה. איבן באליו האלבני כבש שער עצמי לאורחים כבר אחרי שבע דקות. סרחיו קאמלו השווה (20), אבל לואיז הנריקה הברזילאי החזיר את היתרון לבטיס (40) אחרי בישול יפה של נביל פקיר. ראיו, שנהנית מעונה מצוינת עד כה וחולמת על העפלה לאירופה בתום העונה, חשבה שהיא משיגה את השוויון בדקה ה-63 אבל שער של פאלאסון נפסל בגלל נבדל מוקדם.

הגרלת שמינית גמר הגביע הספרדי:

סאוטה - ברצלונה
לבנטה - אתלטיקו מדריד
ספורטינג חיחון - ולנסיה
אלאבס - סביליה
בטיס - אוסאסונה
ויאריאל - ריאל מדריד
ריאל סוסיאדד - מאיורקה
אתלטיק בילבאו - אספניול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully