וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חגג בלי הפסקה וחזר למדריד פצוע": אתלטיקו זועמת על רודריגו דה פול

הקולצ'ונרוס התרגזו מהתנהלות הארגנטינאי, שטרם חזר למגרשים בניגוד לחבריו לקבוצה ולנבחרת. במועדון מקווים שיספק חצי עונה טובה כדי למכור לכל המרבה במחיר בקיץ

תקציר: ארנטיירו - אתלטיקו מדריד 3:1/ספורט 1

מחר (ראשון) עולם הכדורגל יציין שלושה שבועות לגמר המונדיאל הבלתי נשכח, שבסיומו ארגנטינה הניפה גביע עולם שליש בתולדותיה אחרי 3:3 ב-120 דקות ודו קרב פנדלים מול צרפת. החגיגות במדינההיו ארוכות וממושכות, ועושה רושם שחלק מהקבוצות האירופאיות חשבו שהן היו ארוכות מדי. אחרי שאנחל די מריה ולאנדרו פארדס הרגיזו את אוהדי יובנטוס בעצם עיכוב החזרה לאיטליה, בספרד פורסם כי אתלטיקו מדריד זועמת על התנהלותו של רודריגו דה פול.

ב"מארקה" נכתב כי קשר האלביסלסטה "חגג במדינתו ללא הפסקה את הזכייה במונדיאל וחזר למדריד כשהוא פצוע". דה פול כבר פספס שני משחקים עם הקולצ'ונרוס, וכמעט בוודאות ייעדר גם מהמפגש החשוב בראשון נגד ברצלונה. לעומתו, שותפיו לזכייה נהואל מולינה ואנחל קוראה כבר הספיקו לחזור למדריד ואף לקחו חלק במשחק הגביע נגד ריאל אוביידו ברביעי האחרון.

התסכול מהתנהלותו של דה פול חלחל גם לאוהדים, וחלקם שרקו בוז כאשר במשחק הבית נגד אלצ'ה בשבוע שעבר כאשר הארגנטינאים עלו לכר הדשא עם המדליות. אגב, הסגן הצרפתי אנטואן גריזמן זכה לתשואות מהאוהדים.

שחקן אתלטיקו מדריד רודריגו דה פול חוגג עם אלברו מוראטה. רויטרס
בקרוב בקבוצה אחרת? דה פול עם מוראטה/רויטרס

עוד לפני המונדיאל חיפשו באתלטיקו מדריד פתרון שיאפשר את עזיבתו של דה פול. השחקן שנרכש תמורת 36 מיליון יורו מאודינזה לפני שנה וחצי זוכה לביקוש מקבוצות איטלקיות כגון יובנטוס ומילאן, אך מסיבות כלכליות הן לא מסוגלות להגיש הצעה מספיק טובה בחלון ההעברות הנוכחי.

בשל הסגל הדי דליל שלה, אתלטיקו מבינה שבחצי השנה הקרובה היא צריכה לשתף את דה פול ולנסות להעלות את ערך השוק שלו, כדי שבקיץ תוכל להחזיר כמה שיותר מהכסף שהשקיעה עליו בקיץ 2021. עם זאת, למקרה שלפתע תגיע ההצעה הנכונה, אתלטיקו תשקול למכור את דה פול כבר החודש או להשאיל אותו עם אופציית רכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully