וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מריה ופארדס דחו את החזרה מארגנטינה, אוהדי יובנטוס זועמים

אחרי ש"שמרו כוחות" בתחילת העונה לטענת האוהדים, אלופי העולם הרגיזו אותם שוב משום שחבריהם לזכייה מקבוצות אחרות באיטליה שבו בהקדם. פוגבה צולם באתר סקי, זאת לאחר שלא שיחק עוד במדי הקבוצה מאז שב אליה בקיץ

תקציר: יובנטוס - לאציו 0:3/ספורט1

כבר שבוע וחצי ששחקני ארגנטינה נמצאים על גג העולם. האלביסלסטה זכו בגביע העולם השלישי בתולדות הנבחרת אחרי גמר דרמטי ובלתי נשכח מול צרפת, והחברים בסגל חגגו במשך ימים ארוכים והתקבלו כגיבורים באירועים שונים שנערכו עבורם ברחבי המדינה. את התקופה הזו ניצלו שחקני הנבחרת כדי לאגור כוחות לפני חזרת הליגות בכדורגל האירופי, אך יש מי שאולי נחו קצת יותר מדי זמן.

החברים מהנבחרת ומיובנטוס, אנחל די מריה ולאנדרו פארדס, די אכזבו מאז שהגיעו מפריז סן ז'רמן בקיץ האחרון. השניים היו אמורים לשפר את הרמה של הביאנקונרי, אך בעיני אוהדים רבים של הגברת הזקנה הם נתפסו כמי ש"שומרים כוחות" לקראת המונדיאל בקטאר וששמים את הקבוצה בעדיפות נמוכה.

הערב (רביעי) פורסם ב"גאזטה" כי השניים דחו את חזרתם לאיטליה, ובמקום לחזור בחמישי או בשישי הם ישובו לארץ המגף רק ביום שני, מה שימנע מהם הכנה ראויה וקאמבק למגרשים במשחק החזרה של הליגה נגד קרמונזה ברביעי הבא. אגב, אדריאן ראביו שהפסיד להם בגמר המונדיאל ישוב לאימונים כבר מחר.

שחקן יובנטוס אנחל די מריה. מאור אלקסלסי
יובנטוס בעדיפות נמוכה? די מריה/מאור אלקסלסי

אוהדי יובנטוס, שגם ככה התרגזו מהיכולת של צמד הארגנטינאים בחלק הראשון של העונה, התעצבנו עוד יותר כשגילו כי שחקני ארגנטינה מקבוצות אחרות באיטליה כמו פאולו דיבאלה מרומא ולאוטרו מרטינס מאינטר חוזרים לאימוני קבוצותיהם כבר ביומיים הקרוביים.

בנוסף לצמד הארגנטינאי, פול פוגבה, שטרם ערך הופעה במדי הביאנקונרי מאז חזר לאיטליה בקיץ, העלה תמונות בהן הוא נראה באתר סקי. לא ידוע האם הצרפתי עשה ספורט כלשהו של גלישה באתר, אך אוהדי יובנטוס כעסו על הקשר שלא כשיר מפתיחת העונה שמסכן את עצמו ככה.

בכל באופן, ביובנטוס ינסו להכשיר את השניים למשחק מול אודינזה בשבת הבאה, אך הסיכוי שישולבו במשחק נראה די נמוך. אם לא ישובו נגד אודינזה, את החזרה שלהם הם יערכו בשישי שלאחר מכן (13.1) בקרב הלוהט נגד המוליכה נאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully