וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל התבוסה, מכבי ת"א מסתכלת קדימה: "בעמדה טובה לסיבוב השני"

7.1.2023 / 7:56

הצהובים נעלו סיבוב עם השפלה במדריד, לא באים טענות לבולדווין החלוד ומודים שלחזרתו תהיה משמעות: "שחקנים ימצאו את המקום מחדש". במועדון מרוצים מסיבוב ראשון סולידי, אדאמס מזהה "הזדמנות להתחבר מחדש" ומחכה לתשובה על עתידו

תקציר: אנאדולו אפס - גזיאנטפ 73:77/ספורט1

מכבי תל אביב נעלה אמש (שישי) את הסיבוב הראשון ביורוליג בתבוסה בחוץ 98:65 מול ריאל מדריד. אחרי 17 משחקים היא מדורגת במקום התשיעי עם תשעה ניצחונות ושמונה הפסדים, צמודה לזלגיריס קובנה, הכוכב האדום בלגרד ואנאדולו אפס שמדורגות בין המקומות 7 ל-10 בטבלת המפעל.

מכבי התקשתה מאוד להיכנס למשחק אמש, קלעה 7 נקודות בלבד ברבע הראשון ועד למהרה ריאל ברחה ליתרון משמעותי ממנו לא הצליחו הצהובים לחזור. גם סיום טוב של המחצית הראשונה ומיני מומנטום בפתיחת השנייה לא איימו על הקבוצה הביתית שהמטירה 18 שלשות בדרך לשוויון במאזן לזאת של מוליכת טבלת היורוליג אחרי סיבוב - אולימפיאקוס.

מכבי קיבלה בחזרה את ווייד בולדווין אחרי למעלה מחודש והגארד היה נראה חלוד עם 3 נקודות בלבד , אך קשה לבוא אליו בטענות כשמלבד ג'יילן אדאמס שקלע 15 נקודות וג'וש ניבו שהוסיף 11 ו-7 ריבאונדים, אך אחד משחקני הקבוצה לא התקרב ליכולת סבירה.

"זה היה משחק קשה, לא שיחקנו טוב", הודה ניבו,, "לא הצלחנו לקלוע, איבדנו יותר מדי כדורים - זה פשוט לא היה הערב שלנו. מגיע לריאל מדריד קרדיט, הם שיחקו נהדר והייתה להם תוכנית משחק מצוינת נגדנו".

אנשי הקבוצה יצאו מאוכזבים מהוויזינק סנטר, אותו אולם בו שיחקו בפלייאוף אשתקד, בדרכם חזרה לישראל, "ריאל קבוצה טובה מאיתנו מבחינת סגל ובהרבה מאוד אלמנטים נוספים של כדורסל", אמר אחד מאנשי מכבי בסיום, "אבל מכאן ועד ההפסד שספגנו הדרך ארוכה. ביורוליג הפסדים כאלה קורים, צריך לדעת להתאושש מהר".

ג'וש ניבו מכבי תל אביב וולטר טבארס. GettyImages
ערב רע לצהובים. ניבו מול טבארס/GettyImages

כאמור, מכבי תל אביב סיימה את הסיבוב הראשון ביורוליג במאזן חיובי, דבר שבמועדון היו קונים בשקט בתחילת העונה. מבט אל טבלת המפעל מגלה הפתעה אחת גדולה, באסקוניה עם 11 ניצחונות, ועוד הפתעה עם המקום השמיני של ז'לגיריס שלה 9 ניצחונות כששאר הקבוצות במצב די שוויוני. העובדה כי בסיבוב השני תארח מכבי חלק מהיריבות הישירות שלה לפלייאוף - הכוכב האדום, פרטיזן, וירטוס בולוניה, ובאסקוניה, מעודדת את אנשי הקבוצה. מנגד הצהובים עוד צריכים לצאת למשחקי חוץ קשים במונאקו, קובנה, איסטנבול ו-ולנסיה.

"הסיבוב הראשון היה סולידי מבחינתנו", אמר ניבו על החצי הראשון של העונה הסדירה, "היינו יכולים להיות יותר טובים אבל אנחנו נמצאים בעמדה טובה לקראת הסיבוב השני כדי להמשיך לנצח משחקים ולהציב את עצמנו בעמדה שממנה נוכל להעפיל לפלייאוף".

"אני חושב שזו הזדמנות מבחינתנו להתחבר מחדש ולהתאושש", התייחס ג'יילן אדאמס למשחק עם מבט לסיבוב הראשון ביורוליג, "התחלנו להתחבר לקראת סוף הסיבוב הראשון ואני חושב שאנחנו צריכים להמשיך את זה, לא להוריד את הראש בגלל ההפסד הזה. אנחנו צריכים להשאיר את הפוקוס שלנו על המטרה הגדולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'יילן אדאמס, שחקן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
צפוי להמשיך. אדאמס/GettyImages, Sonia Canada

המשחק אמש היה כאמור הראשון מזה חודש של בולדווין, אחד החודשים החיוביים של מכבי תל אביב בו החלה להסתדר הרוטציה. חזרתו של בולדווין שוב טרפה את הקלפים, והתוצאה ירידה בדקות המשחק של דארן היליארד ל-4 בלבד, כשמן הסתם כניסה לכושר של בולדווין תוריד את דקות המשחק גם של אדאמס וגם של ג'ון דיברתולומיאו.

"זה דבר שלוקחים בחשבון", הודו במועדון, "כששחקן מרכזי נפצע וחוזר, לוקח משחק, שניים, שלושה עד שהדברים מתייצבים והשחקנים מוצאים את המקום שלהם מחדש. ידענו שזה יקרה, במבט הזה, טוב שזה קרה נגד ריאל, אבל צריכים להתגבר על זה ומהר".

למכבי קצת יותר משבוע עד שיודיעו לג'יילן אדאמס על האם יקחו את האופציה על חוזהו או לא. במועדון עוד לא הודיעו לשחקן או לסוכנו מה כוונתם, אך ההערכות הן שאדאמס יסיים את העונה במדים הצהובים.

מכבי תחזור כבר מחר לפעילות למשחק ליגה נוסף נגד הפועל חיפה, שימשיך את עומס המשחקים שלהם בתקופה הקרובה. ביום רביעי יארחו הצהובים את פרטיזן בלגרד לפתיחת השבוע הכפול ביורוליג, ביום שישי יתארחו באתונה אצל פנאתינייקוס וביום שני לאחר מכן יארחו את בני הרצליה לרבע גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully