וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "ערב לא פשוט, משחק שצריך בעיקר לשכוח ממנו"

מכבי תל אביב התבזתה ב-98:65 לריאל מדריד, המאמן הודה: "זה שיעור ללמוד ממנו". על המאזן בסיום הסיבוב הראשון ביורוליג: "הייתי קונה מראש"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.6/ספורט1

מכבי תל אביב לא הצליחה לנצח את ריאל מדריד בבירת ספרד מאז 2010, והערב (שישי) רשמה שם את אחת ההשפלות הגדולות ביותר שספגה, כאשר הובסה 98:65 במשחק נעילת הסיבוב הראשון ביורוליג.

ווייד בולדווין שב לפרקט אחרי שהושבת כחודש, אולם התקשה לשחזר את יכולתו וגם הכוכב לורנזו בראון התקשה מאוד מול הגנת הבלאנקוס. מעל הכל קלעו הצהובים-כחולים 6 שלשות בלבד לאורך הערב, פיגרו בשיא ב-37 הפרש ובעקבות ההפסד הם מדורגים במקום התשיעי עם מאזן חיובי של 8:9.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
מכבי תל אביב שוב הושפלה במדריד. קטש/GettyImages, Sonia Canada

בסיום אמר המאמן עודד קטש שסיים את הסיבוב הראשון עם שני ניצחונות חוץ: "ערב לא פשוט, בטח לא התוצאה. התחלנו את המשחק ברבע הראשון עם 0 מ-11 וצריך הרבה ניסיון כדי לצלוח רבע כזה, נאלצנו גם לעשות דברים שאנחנו לא רגילים אליהם. ריאל הצליחה להעניש אותנו באחוזים מטורפים, מעל 50 אחוז לשלוש ולנו כמעט שום דבר לא הצליח לא בהגנה ולא בהתקפה. יש ימים כאלה, הכי חשוב שנשמור על הרוח, על הביחד ונמשיך לעבוד קשה. מהמשחק הזה יש מעט לקחת, צריך בעיקר לשכוח ממנו".

עוד אמר קטש על המשחק: "מההתחלה לא הלכו לנו דברים בצורה דרמטית. צריך ללמוד מזה, בטח במשחק מול קבוצה כמו ריאל מדריד. זה שיעור ללמוד ממנו. גם אם היינו מתיישרים קצת באחוזים, לא היינו מספיק טובים כדי לנצח - אבל אנחנו יותר טובים מזה".

שינויים אפשריים בסגל לקראת הסיבוב השני: "אנחנו צריכים להתחזק. זה לא רק לצרף שחקן רוטציה, אלא שאנחנו זקוקים לעוד איכויות. יש בסיבוב הזה משחקים שיכולנו לנצח, אבל בהתחשב בזה שאיבדנו שני שחקנים משמעותיים זה מאזן שהייתי קונה מראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully