וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפעם 'לורנסו מאלבסטה' מגיע למדריד בתפקיד הנבל"

בספרד עסוקים רק באיש אחד לפני המפגש בין ריאל למכבי תל אביב (21:45), ה"סופר כדורסלן" לורנזו בראון: "מדריד תוכל לעלות לפסגה אם תנצח אותו באותו אולם אליו הגיע כגיבור לחגיגות הזכייה ביורובאסקט"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.6/ספורט1

בקיץ האחרון, כששחקני נבחרת ספרד חגגו בחדר ההלבשה את הזכייה ביורובאסקט אחרי ניצחון בגמר על צרפת, עוסמאן גארובה העביר כמה שניות בשידור חי, צילם את לורנזו בראון ואמר באושר: "הנה הוא, לורנזו מאלבסטה". והכינוי תפס.

גארובה טבע את הכינוי/ביטוי בספונטניות, אבל מאחוריו עמדה סיבה. כשבראון הוזמן לנבחרת ספרד ליורובאסקט 2022, נשמעה ביקורת חריפה משחקני עבר ופרשנים שהתלוננו שאין לו שום קשר למדינה. אבל מאז הטורניר המזהיר בו האמריקאי בן ה-32 שימש שחקן מפתח, בספרד הוא "לורנזו מאלבסטה" (או ליתר דיוק "לורנסו מאלבסטה").

הערב (שישי, 21:45) ריאל מדריד תארח את מכבי תל אביב במחזור ה-11 ביורוליג ועם כל הכבוד לחברי הסגל המוכשרים והמוצלחים של עודד קטש, את הספרדים מעניין רק "לורנסו מאלבסטה".

שחקן נבחרת ספרד לורנזו בראון. רויטרס
הכינוי תפס. "לורנסו מאלבסטה" במדי נבחרת ספרד בקיץ/רויטרס

"לזכייה הבלתי צפויה של ספרד ביורובאסקט היו כמה גיבורים חדשים", כתבו הבוקר ב-ABC, "האינטנסיביות ההגנתית של אלברטו דיאס, הבגרות של חיימה פראדייה הצעיר, ההנהגה המשיחית של האחים הרננגומס... אבל ללא ספק, האיש של הרגע היה לורנזו בראון".

הפובליציסט פאבלו פודיירו פרננדס הוסיף: "לפני הטורניר הייתה ביקורת על הזימון של בראון, בעיקר בגלל שאין לו קשר למדינה שלנו, אבל אחרי מדליית הזהב בברלין הפכו אותו ל'לורנזו מאלבסטה'. הערב, לכמה שעות, הוא יהיה בתפקיד הנבל ולא הגיבור מבחינת האוהדים במדריד".

ב"אס" כתבו: "מדריד תוכל לעלות למקום הראשון אם היא תנצח את לורנזו בראון". בהמשך הוסיפו: "הערב הוא ישחק באותו אולם בו הוא השתתף לפני כמה חודשים בחגיגות הזכייה של נבחרת ספרד בתואר היורובאסקט הרביעי שלה. אבל הפעם הוא ילבש מדים צהובים והוא מגיע כדי לנצח את מדריד".

המאמן צ'וס מתאו אמנם דיבר לקראת המשחק על כך שלמכבי תל אביב יש הרבה שחקנים מצוינים, אבל הודה: "לורנזו בראון הוא סופר כדורסלן, שחקן גדול. הוא גורם למכבי לשחק נהדר ומראה את היכולת ברמה הכי גבוהה באירופה. הוא תורם בנקודות, באסיסטים והוא שולט בקצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully