וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין בסימן שאלה, מאמן ריאל מדריד: "לורנזו בראון שחקן על"

5.1.2023 / 18:09

במכבי תל אביב מקווים שהגארד יוכל לשחק בשישי (21:45), קטש: "הגודל של ריאל מכתיב הרבה". הזוניה ודק בספק אצל צ'וס מתאו

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 78:87/ספורט1

מכבי תל אביב המריאה אחר הצהריים לספרד לקראת משחק החוץ נגד ריאל מדריד מחר (שישי, 21:45) במסגרת המחזור ה-17 ביורוליג, כשסימן השאלה היחיד שנותר הוא סביב שיתופו של ווייד בולדווין בהתמודדות. היום קיים הגארד אימון שכלל מגע פיזי, יחד עם יתר שחקני הקבוצה, אך מדובר באימון בעצימות לא גבוהה במיוחד, ובמכבי תל אביב מקווים שימשיך להרגיש טוב כדי שיוכל לשחק.

הצהובים סימנו לעצמם שני דברים שהם רוצים למנוע מהבלאנקוס על מנת לנסות ולהפתיע באולם בו הפסידו פעמיים בשלב רבע גמר הפלייאוף בעונה שעברה, ופעם נוספת לפני כן בעונה הסדירה - ריבאונד ההתקפה והתקפות מעבר. כדי לעצור את האלמנט השני צפוי עודד קטש להשתמש ברוטציה רחבה יותר, שתוכל גם להקריב יותר עבירות.

מומחי ה-Winner לא מתחשבים בתנופה המפתיעה של מכבי תל אביב ובדעיכה של ריאל מדריד בשבוע החולף והליין לניצחון שלה הוא 8+, כך שמי שיהמר על הפתעה נוספת תוצרת הקבוצה המתחברת של עודד קטש יזכה לרווח נאה.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. מאור אלקסלסי
נערך לגודל המאסיבי של ריאל מדריד. קטש/מאור אלקסלסי

"ריאל מדריד, היסטורית ובכלל גם השנה, היא מהטובות ביורוליג. הגודל שלהם מכתיב המון דברים, גם התקפית וגם הגנתית צריך להתכונן למשהו אחר", אמר קטש בנתב"ג לפני הטיסה לספרד, "דברים שיכולנו לעשות נגד קבוצות אחרות, אם זה חילופים בהגנה למשל, נגד ריאל אי אפשר לעשות. זו קבוצה שאוהבת לרוץ עם הרבה יכולות, הגארדים אוהבים להגיע לסל, נצטרך למנוע מהם לרוץ ולסגור לריבאונד אם אנחנו רוצים סיכוי".

כשנשאל מי השחקנים שהכי מטרידים אותו מבחינת הגודל, ענה המאמן: "שני הצרפתים בעמדה 4, יאבוסלה ופוארייה, זה גודל מטורף. מוסא ב-1/2, זה המון גודל. בסוף זה משחק כדורסל רגיל, לא נשנה הרבה דברים, אבל זה מונע מאיתנו לעשות חלק מהפיתרונות שהתרגלנו בתקופות האחרונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
גבריאל דק, ריאל מדריד. Fran Santiago, GettyImages
לא כשיר ב-100 אחוז. דק/GettyImages, Fran Santiago

ריאל מדריד תעמיד סגל חסר. מלבד אנתוני רנדולף שמושבת לתקופה ארוכה, המאמן צ'וס מתאו ייאלץ להסתדר גם ללא רודי פרננדס הפצוע, וככל הנראה גם ללא מריו הזוניה וגבריאל דק. הזוניה צפוי להחמיץ את המשחק מסיבות אישיות, בעוד דק סובל מכאבים בימים האחרונים ויעבור מבחן כשירות בסמוך למשחק. בתקשורת הספרדית העריכו שהסיכויים שישחק לא גבוהים.

מי שכן יעמוד לרשותו של מתאו הוא אדם האנגה, שחוזר לסגל הקבוצה אחרי תקופה ארוכה. הסווינגמן הוותיק לא הופיע במשחק יורוליג מאז המחזור השמיני, אי שם באמצע חודש נובמבר, והוא עשוי לקבל דקות. "אנחנו פוגשים קבוצה מאוד פיזית, אתלטית שמשחקת היטב", אמר צ'וס מתאו. "נצטרך לשים לב, כי מכבי קבוצה מסוכנת וחכמה בהגנה. יש לה גארדים טובים, לורנזו בראון הוא שחקן על". ונסן פוארייה הוסיף: "נצטרך להיות מאוד ממוקדים כדי לנצח, יהיה לנו מאוד קשה".

ריאל מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים בכל המסגרות - הראשון לבאסקוניה ביורוליג, והשני לברצלונה בקלאסיקו הראשון של העונה בליגה, בו נוצחו 87:78 בבית.

מכבי תל אביב לעומת זאת, עומדת על רצף של חמישה ניצחונות בכל המסגרות כולל שניים ביורוליג. ניצחון של הקבוצה של עודד קטש יעלה אותה למאזן של 10 ניצחונות לעומת 7 הפסדים, שווה לריאל המדורגת כעת שישית בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully