וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי מרוצה אחרי "תוצאה גדולה", באנגליה תוקפים את אובמיאנג

עודכן לאחרונה: 6.1.2023 / 0:32

פפ החמיא לסטונס, גריליש הודה בקשיים שהוא עובר. פוטר גיבה את שחקניו ("גאה בהם"), אך החלוץ ספג ביקורות: "נראה כאילו הוא לא רוצה להיות שם", ויש מי שמעריך שגם כסאו של המנג'ר כבר מתחיל להתנדנד

תקציר: צ'לסי - מנצ'סטר סיטי 1:0/פלייר

זה לא היה קל, זה לא היה יפה במיוחד, אך בסופו של דבר השיגה הערב (חמישי) מנצ'סטר סיטי 0:1 חשוב על צ'לסי, שצימק עבורה את הפער מארסנל המוליכה לחמש נקודות. ריאד מחרז קם מהספסל והכריע (63) אחרי בישול של מחליף נוסף, ג'ק גריליש, בערב בו האלופה היתה פחות מסוכנת מהבלוז. מלבד ההפסד, צ'לסי החבולה והדועכת (ניצחון ליגה אחד בלבד בשמונת משחקיה האחרונים) איבדה גם את ראחים סטרלינג וכריסטיאן פוליסיץ', שנפצעו בשלבים מוקדמים של המשחק, הוחלפו וככל הנראה יחמיצו את משחק הגביע בין שתי הקבוצות ביום ראשון הקרוב.

"במחצית הראשונה לא היינו טובים, בחצי השני השתפרנו בהמון, בכל תחומי המשחק", אמר פפ גווארדיולה. "זו תוצאה גדולה עבורנו. הנקודות הללו חשובות, כמובן, אלה משחקים חשובים. כעת מצפים לנו משחקי ליגה גם באולד טראפורד ואז מול טוטנהאם, זה חשוב לנצח. רציתי להכניס את מחרז כבר במחצית הראשונה, הרגשתי רע עבור קאנסלו שלא שיחק בעמדה הטבעית שלו. ג'ון סטונס היה מדהים במונדיאל, הוא בשיאו כרגע, זה הכי טוב שראיתי משחק מאז שהגעתי לכאן".

סטונס עצמו, שנבחר לאיש המשחק, סיכם ואמר: "אלה שלוש נקודות חשובות, ידענו שאיבדנו שתי נקודות במחזור הקודם וצריך לתקן. המחצית השנייה היתה מעולה. בראשונה היינו קצת פזיזים ולא שמרנו על הכדור כמו בדרך כלל, ומגיע קרדיט גם לצ'לסי. אנחנו לא מתמקדים כרגע בטבלה, זה עוד מוקדם, עוד נותרו 53 נקודות בקופה. אם נשחק כמו היום, אני משוכנע שיהיה לנו סיכוי לזכות באליפות. צריך להמשיך במומנטום".

ג'ק גריליש הוסיף: "להיות בסיטי זה כל כך שונה ממה שהתרגלתי באסטון וילה. לא ידעתי כמה קשה יהיה להתאקלם בקבוצה חדשה עם מנג'ר חדש. חשבתי שאכבוש המון ואבשל המון, וזה לא קרה. קבוצות נוהגות להתגונן מולנו". על הבישול למחרז, אמר: "הורדתי את הראש בשביל להרים לרחבה ומיד חשבתי לעצמי 'ארלינג הולאנד יהיה שם...אחר כך שאלתי אותו 'איפה היית?' והוא ענה 'כולם היו שם אז הלכתי אחורה'. זה היה מוזר, ריאד חשב שהוא לא יגיע לכדור כי השוער יגיע אליו קודם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ההצגה של סטונס

הבלוז, שנמצאים במקום העשירי - 10 נקודות מהטופ 10, 10 נקודות מהקו האדום - לא מצליחים לצאת לדרך חדשה, וסופרים ניצחון בודד בשמונת משחקי הליגה האחרונים שלהם. "בהתחשב בזה שאיבדנו את ראחים וכריסטיאן כל כך מוקדם, החבר'ה נתנו הכל", אמר גרהאם פוטר."מלבד התוצאה, אני גאה בבחורים. זה רגע לא פשוט, אבל צריך להישאר יחד. אסור להתלונן על רשימת הפצועים, צריך להמשיך הלאה. אני תמיד חייב לקחת אחריות, אבל מקווה שאנשים יסתכלו על המצב בקונטקסט רחב יותר. הקהל היה איתנו, הוא ראה שהשחקנים נתנו הכל".

"האם זו צ'לסי שהאוהדים רוצים לראות - מחיאות כפיים אחרי הפסד?" תהה הפרשן ושחקן העבר כריס סאטון. "ב-20 השנים האחרונות זו היתה קבוצה שזכתה בתארים, והיא רחוקה שנות אור משם. השאלה היא כמה טוד בוהלי מסוגל לסבול? אם יהיה הפסד לסיטי גם בגביע, אני תוהה האם הם יחשבו שהג'וב הזה גדול מדי על גרהאם פוטר".

על היכולת החלשה של פייר אמריק אובמיאנג, שעלה כמחליף והוחלף בעצמו, אמר סאטון: "זה כאילו הוא לא רצה להיות שם. פוטר בטח חושב לעצמו, 'הבחור הזה לא הולך לשחק אצלי יותר'". ג'יימי קראגר השמיע דברים דומים על מארק קוקורייה: "דיברנו כבר על תג המחיר שלו, והוא לא יודע לעשות הגנה. אם מישהו בכלל לא רוצה לעשות הגנה, זה עוד יותר חמור. לי זה היה נראה כאילו הוא לא רוצה להגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully