וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפער בפסגה שוב חמש נקודות: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:1 את צ'לסי

עודכן לאחרונה: 6.1.2023 / 0:09

אחרי מחצית ראשונה חלשה והחמצות של המארחת, האלופה העבירה הילוך, עלתה ליתרון משער של מחרז (63) וצימקה את הפער מהמוליכה ארסנל לפני שתתארח באולד טראפורד בדרבי במחזור הבא. פוטר איבד את סטרלינג ופוליסיץ' שנפצעו ונותר במרחק רב מהצמרת

תקציר: צ'לסי - מנצ'סטר סיטי 1:0/פלייר

המחזור ה-19 בפרמיירליג הסתיים הערב (חמישי) והבשורה הגדולה היא שהפער בין המוליכה ארסנל לסגניתה מנצ'סטר סיטי שוב עומד על חמש נקודות בלבד, אחרי שהאלופה גברה על צ'לסי 0:1, ניצחון שלישי שלה בסטמפורד ברידג' בארבעת הביקורים האחרונים. כבר ביום ראשון הקבוצות ייפגשו פעם נוספת, אבל באצטדיון האיתיחד במנצ'סטר במסגרת הגביע האנגלי.

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הולאנד כמעט לא הורגש, אבל סיטי עשתה את המוטל עליה/רויטרס

צ'לסי איכזבה מאוד ביום ראשון כאשר סיימה ב-1:1 בחוץ נגד נוטינגהאם פורסט והיום כבר נראתה הרבה יותר טוב ואף הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אבל ההפסד שלה היום, השישי העונה, מותיר אותה רק במקום ה-10 ובמרחק משמעותי של 10 נקודות מהמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. אם לא די בכך, לרשימת הפצועים הארוכה של צ'לסי שכוללת בין השאר את בן צ'ילוול, ריס ג'יימס ואנגולו קאנטה הצטרפו היום ראחים סטרלינג וכריסטיאן פוליסיץ', שהוחלפו כבר בדקות 5 ו-22 בהתאמה, וגם מייסון מאונט שנפצע אתמול באימון ולא נכלל בסגל כשאת מקומו תפס חכים זייש.

מנגד, מנצ'סטר סיטי הגיעה ללונדון אחרי שכשלה ב-1:1 הביתי נגד אברטון ואיפשרה לארסנל לברוח בפסגה, אלא שביום שלישי התותחנים איבדו נקודות ב-0:0 מול ניוקאסל וסיטי עשתה את המוטל עליה כדי לצמק את הפער בשנית לחמש הפרש. גווארדיולה השיב להרכב את קייל ווקר, ז'ואאו קאנסלו ופיל פודן "לבקשת האוהדים", כפי שסיפר לפני המשחק, אבל בסופו של דבר היו אלו המחליפים שהכריעו את ההתמודדות בדקה ה-63, ארבע דקות אחרי שעלו לכר הדשא - גריליש בישל למחרז והאחרון גלגל לרשת החשופה את השער שקבע 0:1 בסיום. במחזור הבא תתארח מנצ'סטר סיטי באולד טראפורד בדרבי מול מנצ'סטר יונייטד, אבל כאמור קודם כל תארח את צ'לסי כבר בעוד שלושה ימים בסיבוב השלישי בגביע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ראחים סטרלינג, קשר צ'לסי. רויטרס
עוד פצוע בצ'לסי. סטרלינג נוטש את כר הדשא/רויטרס

מהלך המשחק:

דקה 5: אם לא די ברשימת הפצועים הארוכה של צ'לסי, כעת הצטרף אליה סטרלינג שנפצע כבר בדקה השנייה, לא הצליח לחזור לשחק והוחלף על ידי פייר אמריק אובמיאנג.

דקה 22: כבר חילוף שני בצ'לסי, אחרי שגם פוליסיץ' נפצע וסיים את חלקו מוקדם מדי. קרני צ'וקוומקה הצעיר נכנס ופוטר נשאר עם פעימה אחת אחרונה לביצוע חילופים, כשגם כך הסגל שלו קצר.

דקה 24: למרות הפציעות המוקדמות, צ'לסי סיכנה ראשונה כאשר ניסיון של זייש נעצר אצל אדרסון.

כריסטיאן פוליסיץ', שחקן צ'לסי. רויטרס
מכה נוספת לצ'לסי. פוליסיץ' נאנק מכאבים/רויטרס

דקה 33: בעיטה ראשונה של סיטי לעבר שערו של קפה הסתיימה בכדור מסובב של גונדואן מכ-17 מטר החוצה.

דקה 37: הולאנד הצליח לברוח לקוליבאלי וקיבל כדור עומק נפלא מגונדואן, אבל לא מצא את המסגרת.

דקה 44: צ'וקוומקה כמעט הבקיע את שערו הראשון אי פעם בבוגרים, אבל הכדור שבעט מחוץ לרחבה וכבר הכניע את אדרסון, פגע בקורה ולא נכנס לשער.

קווין דה בראונה, קשר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
התקשה מול האמצע של צ'לסי. דה בראונה/רויטרס

דקה 46: גווארדיולה עם חילוף כפול במחצית. ווקר וקאנסלו פינו את מקומם לאקאנג'י ולואיס.

דקה 51: הרמה נפלאה של דה בראונה נחתה על ראשו של אקה, שרק הצליח לזעזע את המשקוף והכדור הורחק לקרן.

דקה 52: צ'לסי מתקשה לעמוד בלחץ של סיטי ואיבוד כדור ליד הרחבה הסתיים בבעיטה של דה בראונה, קפה הדף.

דקה 55: עכשיו זו צ'לסי שכמעט כבשה. ניסיון של האברץ לעצור כדור ברחבת החמש הפך למסירה לסילבה, שמקרוב הפציץ החובה. איזו הזדמנות.

ריאד מחרז, קשר צ'לסי. רויטרס
נשאר לו רק לדחוק. מחרז כובש/רויטרס

דקה 59: ברנרדו סילבה בנגיעה האחרונה שלו לפני שהוחלף על ידי גריליש מסר לדה בראונה, שמתוך הרחבה בעט ליד הקורה. גם גריליש נכנס במקום פודן מיד לאחר מכן.

דקה 63: גול! דה בראונה מסר לגרליש, כדור הרוחב של האחרון הותיר את מחרז מול שער חשוף ומכשלושה מטרים הוא בעט פנימה. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 69: פוטר ביצע את שלושת החילופים האחרונים בפעימה האחרונה שנותרה לו, בין השאר אובמיאנג שעלה מהספסל בדקה החמישית ירד ועלה עומארי האטצ'ינסון בן ה-19 להופעת בכורה.

בראשון תארח מנצ'סטר סיטי את צ'לסי (18:30, ספורט1) במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully