וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניית הפרסה שעצבנה את בנפיקה: כך נפל מעברו של פרננדס לצ'לסי

הבלוז שכנעו את הפורטוגלים לשבת למשא ומתן, רק כדי להוריד משמעותית את הצעתם ברגע האחרון. שמידט תקף: "חסרי כבוד, הם שיגעו אותו". וגם: הקשר טס לארגנטינה בלי אישור

בווידאו: חגיגות אליפות גביע העולם בארגנטינה/צילום: רויטרס

אנסו פרננדס עמד להפוך לרכש הכי יקר בחלון ההעברות הנוכחי ולאחד השחקנים היקרים ביותר אי פעם, אלא שפיצוץ המגעים בין בנפיקה לצ'לסי הוביל לכך שהוא כנראה יסיים את העונה בשורות הקבוצה הפורטוגלית. היום (חמישי) פורסמו בארגנטינה הסיבות לנפילת העסקה, ובנוסף מאמן בנפיקה רוג'ר שמידט התבטא בנושא כשהוא לא חוסך בביקורת מהמועדון האנגלי.

לטענתו של מומחה ההעברות הארגנטינאי ססאר לואיס מרלו, משנבחר פרננדס לשחקן הצעיר הטוב ביותר במונדיאל 2022, צ'לסי השתכנעה סופית לנסות לצרף אותו ונציגיה קיימו פגישה ראשונה עם אנשי הקבוצה מליסבון, אשר הבהירה: כדי להחתים את הקשר, יידרש תשלום מלא של סעיף שחרורו העומד על 120 מיליון יורו.

עם זאת, צ'לסי הגישה הצעת נגד: דמי העברה של 127 מיליון יורו, אך באמצעות חלוקה למספר תשלומים ולא בפעימה אחת כפי שדרשה בנפיקה. הנשיא רוי קוסטה שקל זאת במשך מספר ימים, ולאור הרצון שהביע פרננדס לבצע את קפיצת המדרגה לפרמיירליג, החליט לפתוח את הדלת למשא ומתן. השיחות נעצרו לטובת חגיגות סיום השנה האזרחית, כאשר הבלוז לא מיהרו לסכם עם השחקן את תנאיו האישיים, שכן ידעו כי ביכולתם לשדרג בקלות את השכר שלו בפורטוגל, וכבר קיבלו ממנו אור ירוק באשר לרצונו להצטרף.

שחקן בנפיקה אנסו פרננדס. Jonathan Moscrop, GettyImages
צ'לסי פיתתה אותו, אך לא עמדה בדרישות הכספיות של בנפיקה. אנסו פרננדס/GettyImages, Jonathan Moscrop

ביום שני האחרון חודשו השיחות, כאשר בנפיקה ביקשה תשובה לשאלה אחת לפני הכל: כמה גבוה יהיה התשלום הראשון מתוך 127 מיליון היורו, בכמה פעימות יועברו דמי הרכישה בסך הכל, ואיזה חלק מתוך הסכום יהיה תלוי בעמידה ביעדים. אלא שנציגי צ'לסי, בראשם המנהל הספורטיבי כריסטופר ויוול שניהל את המגעים, שינו כיוון וגרמו לפורטוגלים להציב אולטימטום: 48 שעות לסיכום העסקה.

בימי שלישי ורביעי האחרונים הצדדים קיימו שיחות עד השעות הקטנות, כאשר אתמול הציעה צ'לסי לשלם 90 מיליון יורו בארבעה תשלומים, לצד האפשרות לכלול שחקנים מסוימים בעסקה. בבנפיקה זעמו לנוכח הצעה זו, וחזרו לעמדתם המקורית: הפעלת סעיף השחרור בסך 120 מיליון יורו, או שפרננדס נשאר. בכך הסתיימה הפגישה האחרונה, שעל פי תוצאותיה, קשר נבחרת ארגנטינה לא יעבור לסטמפורד ברידג'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רוג'ר שמידט, מאמן בנפיקה. Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images, GettyImages
זעם על צ'לסי. רוג'ר שמידט/GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images

היום, כאמור, מאמן בנפיקה רוג'ר שמידט התבטא בנושא: "ישנו מועדון שרוצה את אנסו, והם יודעים שאנחנו לא מעוניינים למכור אותו. הם פיתו אותו בידיעה שהם יכולים להשיג אותו רק אם ישלמו את סעיף השחרור. הם חסרי כבוד, שיגעו את השחקן. העמידו פנים שהם מוכנים להפעיל את הסעיף, ואז ניסו להתמקח. קודם כל, אנסו הוא אדם טוב ושחקן יוצא מן הכלל. אנחנו רוצים שיישאר. הוא צעיר, זה נורמלי שהוא חושב על כל זה והוא מבולבל. אפשר להבין אותו".

בנוסף, הגרמני הבהיר כי נסיעתו של פרננדס לארגנטינה בימים האחרונים לא נעשתה באישור המועדון, זאת בניגוד למה שדווח: "לא התרנו לו לטוס. הוא פספס שני אימונים, זה לא מתקבל ויהיו לכך השלכות, לא אפרט איזה. אף אחד כאן לא רוצה למכור אותו. לא אני, לא הנשיא ולא אף אחד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully