וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.1: פוצץ המו"מ בין צ'לסי לבנפיקה על אנסו פרננדס

הפורטוגלים מוכנים לשחרר רק אם סעיף השחרור של 120 מיליון יורו ישולם. זומר סיכם בבאיירן מינכן, שרוצה גם את חברו ממנשנגלדבך

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:3 על בורנמות'/ספורט1

העברות

* הושלמה העברת ז'רסון ממארסיי לפלמנגו. הקשר הברזילאי (25) נמכר תמורת 15 מיליון יורו וחתם לחמש שנים. מארסיי נפרדה זמנית גם מהבלם הענק איסק טורה (19, 2.06 מטר) שהושאל לאוקזר.

* שחקן נוסף שעשה את הדרך מצרפת לברזיל הוא המגן הימני פאביו, שעבר מנאנט לגרמיו המתחמשת. פאביו בן ה-32 חוזר למולדתו לראשונה מאז ינואר 2008, אז נמכר מפלומיננזה למנצ'סטר יונייטד.

* אוגסבורג צירפה את הקשר ארנה אנגלס (19) שנרכש מקלאב ברוז' תמורת 100 אלף יורו. הוא חתם עד קיץ 2027.

* הקשר המרוקאי-איטלקי יוסף מאלח הושאל מפיורנטינה ללצ'ה. הקבוצה מדרום איטליה התחייבה לרכוש אותו עם תישאר בסרייה A.

יוסף אן-נסירי, שחקן נבחרת מרוקו. רויטרס
ווסטהאם מתחילה להאיץ עניינים. אן-נסירי/רויטרס

שמועות

* אחרי מספר ימים של מגעים בין הצדדים, פוצץ המשא ומתן בין בנפיקה לצ'לסי שלא צפויה לרכוש את אנסו פרננדס. הפורטוגלים התעקשו על כך שקשר נבחרת ארגנטינה ישוחרר רק לקבוצה שתשלם את סעיף השחרור בן 120 מיליון היורו בפעימה אחת, ואילו פבריציו רומאנו טען שהבלוז מעולם לא הציעו סכום כזה או גבוה יותר, כאשר ההצעה הכי גבוהה שלהם עמדה על 85 מיליון יורו.

* יאן זומר סיכם את תנאיו בבאיירן מינכן עד 2025, כך דיווח פלוריאן פלטנברג. הבווארים רצו אותו משום שמונאקו סירבה לשחרר באמצע העונה את אלכסנדר נובל המושאל מאלופת גרמניה, וכעת העברת זומר תלויה במציאת מחליף לקבוצתו הנוכחית מנשנגלדבאך.

* מירוץ רב משתתפות אחר קשרה הצרפתי של בורוסיה מנשנגלדבאך, מאנו קונה (21). ליברפול, ניוקאסל ופריז סן ז'רמן מגלות עניין, אבל בגרמניה מספרים שהפייבוריטית לרכוש אותו כרגע היא באיירן מינכן.

* אחרי שלושה שבועות של שמועות, באנגליה טוענים שווסטהאם החליטה לעשות צעד מעשי כדי לרכוש את יוסף אן-נסירי מסביליה.

* באיטליה מדווחים: אינטר החליטה לא להעלות יותר את ההצעה למילאן שקריניאר. ההערכה היא שאם הסלובקי לא יחתום על חוזה חדש, הנראזורי ימכרו אותו כשהמועמדת המובילה לצרפו היא פריז סן ז'רמן.

* אייאקס צפויה להשלים השבוע את צירופו של השוער הארגנטינאי חרונימו רולי, שהיה בסגל האלביסלסטה במונדיאל בקטאר. אלוף העולם הטרי יעזוב את ויאריאל ויהיה השוער הבכיר בסגל אלופת הולנד.

* ליברפול מאיצה את המגעים עם וולבס במטרה לרכוש את הקשר ההתקפי מתיאוס נונייס בסוף העונה. כחצי שנה אחרי שפספסה את הפורטוגלי בן ה-24, יליד ברזיל, שנמכר מספורטינג ליסבון לוולבס, המייטירדס מוכנים להתחייב כבר עתה על רכישתו תמורת 50 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד מחפשת שוער שיהווה גיבוי לדויד דה חאה בעקבות חזרתו של מרטין דוברבקה לניוקאסל ממנה הושאל, והשם החם הוא של ג'ק באטלנד שכיום משמש מחליף בקריסטל פאלאס.

* ברנטפורד תכריז בימים הקרובים על צירוף קווין שאדה, שחקן הכנף הגרמני של פרייבורג. הקשר בן ה-21, שחקן נבחרת גרמניה הצעירה, יצטרף בהשאלה תמורת שני מיליון יורו עם אופציית רכישה בסך 24 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully